Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@08:20:45 GMT

وقوع انفجار در پایگاه هوایی «اسپایکر» عراق

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۹۸۴

وقوع انفجار در پایگاه هوایی «اسپایکر» عراق

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شفق نیوز، منبعی امنیتی در استان صلاح الدین عراق امروز (جمعه) اعلام کرد که انفجاری بزرگ در پایگاه هوایی «اسپایکر» رخ داده است.

این منبع گفت: به دنبال وقوع انفجار شدید در ساختمانی که محل نگهداری سلاح‌ها و مهمات جنگی در این پایگاه بوده است، کل ساختمان ویران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع امنیتی مذکور افزود: این ساختمان متروکه بوده است و در علفزار‌های اطراف آن نیز آتش سوزی رخ داده است که بلافاصله مهار شده است و هیچ فردی در این حادثه زخمی نشده است و تنها خسارات مادی ناشی از تخریب ساختمان بر جای مانده است.

پایگاه هوایی اسپایکر در مرکز استان صلاح الدین است که جنایت معروف اسپایکر -که در جریان سربازان تیپ ۱۸ ارتش عراق در سال ۲۰۱۴ پس از حمله تروریست‌های داعش قتل عام شدند- به وقوع پیوست. نیرو‌های عراقی در این پایگاه مسئول حفاظت از خطوط انتقال نفت میان بیجی و جحش در شهر موصل بودند که تروریست‌های داعش برای تسلط بر این ثروت و فروش آن و دریافت سلاح، فرزندان عراق را به خاک و خون کشید و در گور‌های جمعی مدفون کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات عراق جنایت اسپایکر انفجار در عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار در کابل

باشندگان کابل از وقوع انفجار در این شهر خبر می‌دهند.

منابع می‌گویند که این انفجار حوالی ساعت ۷:۵۰ امشب در نزدیکی شهرک آریا از مربوطات حوزه دهم امنیتی شهر کابل رخ داده است.

از تلفات و خسارات احتمالی این رویداد جزئیاتی در دست نیست و طالبان نیز تا کنون در این مورد چیزی نگفته‌اند.

گفتنی است که وزارت امور داخله طالبان نیز در نزدیکی این ساحه موقعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • وقوع انفجار در کابل
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد