Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:28:15 GMT

کرونا جان ۱۴۴ نفر را طی ۲۴ ساعت گذشته گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۶۰۴۲

کرونا جان ۱۴۴ نفر را طی ۲۴ ساعت گذشته گرفت

لاری گفت: با فوت ۱۴۴ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد افراد جان باختگان این بیماری در ایران به بیماری به ۲۳ هزار و ۹۵۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان«سیما سادات لاری» در خصوص آمار افراد مبتلابه کرونا در کشور امروز (سه شنبه  ۲۵ شهریور) گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۹۳ نفر از آنها در مراکز درمانی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور تا امروز به ۴۱۶ هزار و ۱۹۸ نفر رسیده است.

وی افزود: ۱۴۴ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کرد که مجموع جان باختگان مبتلا به کرونا به ۲۳ هزار و ۹۵۲ نفر رسیده است.

لاری خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون ۳۵۵ هزار و ۵۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی افزود: ۳ هزار و ۸۶۹ نفر از بیماران کرونایی کشور در وضعیت حاد بیماری هستند و در بخش های ویژه بستری هستند.

لاری افزود:استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی بیان کرد: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا لاری ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، مهدی شفیعی‌زاده اظهار کرد: میزان مصرف برق مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان هشت میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۷۱۶ کیلووات ساعت بوده که در سال ۱۴۰۲ به هشت میلیارد و ۲۳۴ میلیون کیلووات ساعت رسید.

وی اضافه کرد: این موارد شامل بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی و سایر مصارف می‌شود که بخش کشاورزی با سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون کیلووات ساعت معادل ۴۴ درصد از کل، بیشترین مصرف برق را به خود اختصاص داده است.

مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌رضوی گفت: پارسال ۱۳ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال ارزش انرژی مصرف شده توسط مشترکان برق خراسان رضوی بوده است.

شفیعی زاده شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ را یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکان خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکان عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکان کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکان صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکان سایر مصارف هستند.

وی به افزایش مشترکان برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اشاره و اظهار کرد: تعداد مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۲۴ مشترک بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد