Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@03:08:31 GMT

شهره سلطانی را در «حس مشترک» ببینید

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۶۲۴۹

شهره سلطانی را در «حس مشترک» ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعلی صالحی روز جمعه ۲۸ شهریور، امیر غفارمنش روز شنبه ۲۹ شهریور و شهره سلطانی روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه مهمان «حس مشترک» می‌شوند.

این برنامه در پایان هر گفتگو با مهمانان خود انگشتری با نگینی ارزشمند که ساخته شده از سنگ مضجع شریف امام حسین (ع) است، به آن ها اهدا می‌کند.

این ویژه‌برنامه ۳۰ قسمتی در کنار گفتگو با شخصیت‌های مطرح سینما، تلویزیون و ورزشکاران درباره تجربه های معنوی و ارادتشان به امام حسین (ع)، میزبان واقفینی از سراسر کشور خواهد بود تا درباره فرهنگ ارزشمند وقف با آن ها گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در کنار این مهمانان، کادر درمانی و افرادی که به نوعی زندگی‌شان به محرم گره خورده و گام‌های ارزشمندی برای رضای خدا و خدمت به خلق برداشته‌اند مقابل دوربین این برنامه قرار خواهند گرفت.

«حس مشترک» به تهیه کنندگی پویان هدایتی کاری از گروه معارف شبکه دو با مشارکت سازمان اوقاف و امورخیریه است که در ایام محرم و صفر هر شب بعد از خبر ساعت ۲۲.۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

همچنین بازپخش این برنامه روز بعد در ساعت های ۰۶:۴۰ و ۱۴:۰۰ از شبکه دو سیما خواهد بود.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1433855

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهره سلطانی برنامه های تلویزیونی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه از مزرعه تا سفره در این باره توضیح داد: این برنامه روز‌های چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۱۳:۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌شود. این برنامه با محوریت ایمنی و سلامت تغذیه به بررسی محصولات کشاورزی، باغی، زراعی می‌پردازد.

وی ادامه داد: در این برنامه محصولات سالم به مصرف کنندگان از مزرعه تا سفره شناسایی و معرفی می‌شود. آشنایی مصرف کننده با محصولات کشاورزی و اهمیت تغذیه‌ای آن‌ها دغدغه برنامه سازان است.

مجری کارشناس برنامه فیروزه آدابی است. این برنامه روز شنبه ۱۹ اردیبهشت به بهانه روز گل محمدی و گلاب به معرفی ایرج رستگار، تولید کننده خلاقی می‌پردازد که در حوزه تولید گل و گلاب تلاش کرده سبک جدیدی را ایجاد کند و به عنوان قهرمان تولید در این زمینه شناخته و برگزیده شود.

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا