Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:12:54 GMT

عبدی: پرسپولیس می‌تواند در آسیا هم موفق باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۶۴۴۹

عبدی: پرسپولیس می‌تواند در آسیا هم موفق باشد

«حسین عبدی» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برتری پرسپولیس برابر التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا افزود: بازی بدی را از پرسپولیس شاهد نبودیم. با توجه به اینکه بازیکنان جدید در ترکیب تیم قرار گرفته بودند، مشاهده برخی ناهماهنگی‌ها طبیعی بود اما در مجموع عملکرد پرسپولیس خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم التعاون فرصت‌هایی برای گلزنی داشت و هم پرسپولیس بارها خطر ایجاد کرد و همین موضوع موجب شد تا بازی خوبی را شاهد باشیم اما در مجموع پرسپولیس با هماهنگی خیلی خوب در کار دفاعی اجازه گلزنی را به حریف نداد و از طرفی از موقعیتش استفاده کرد تا به حقش که ۳ امتیاز بود برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد بازیکنان تازه وارد تیم مانند احسان پهلوان، میلاد سرلک، حامد لک و عیسی آل‌کثیر تصریح کرد: همه این نفرات به ویژه حامد لک خیلی خوب بودند. به طور حتم با هماهنگی بیشتر در پرسپولیس می‌توانند برای تیم مفیدتر هم باشند. البته نباید عملکرد خوب حامد لک را نادیده گرفت.

عبدی در خصوص بازی برگشت برابر التعاون تصریح کرد: حریف برای انتقام می‌آید و با توجه به شناختی هم که تیم‌ها نسبت به یکدیگر پیدا کردند، کار کمی سخت‌تر می‌شود اما پرسپولیس همین روند خوبش را حفظ کند می‌تواند موفق باشد.

وی در مورد شانس صعود پرسپولیس گفت: با عملکردی که برابر التعاون دیدم به این تیم و موفقیتش در آسیا می‌توان امیدوار بود. هر چند رقیبان پرسپولیس تیم‌های خوبی هستند اما در مجموع پرسپولیس می‌تواند باز هم در آسیا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.

برچسب‌ها حسین عبدی باشگاه پرسپولیس میلاد سرلک احسان پهلوان حامد لک التعاون عربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین عبدی باشگاه پرسپولیس میلاد سرلک احسان پهلوان حامد لک التعاون عربستان حسین عبدی باشگاه پرسپولیس میلاد سرلک احسان پهلوان حامد لک التعاون عربستان اخبار کنکور حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب 59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع به دست آورد.

دیگر خبرها

  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس