Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:24:27 GMT

ولایت‌پذیری راه پیروزی برابر توطئه‌های دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۶۸۴۸

ولایت‌پذیری راه پیروزی برابر توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان املش در مصلا با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دفاع از تمامیت ارضی این کشور شجاعانه در مقابل دشمن جنگیدند و با نثار جان موجب زنده نگه‌داشتن اسلام و عزت و افتخار برای انقلاب اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام الگویی برای آزادگان جهان شد، افزود: پیشرفت عظیم نظامی ایران اسلامی پس از جنگ موجب شد تا به‌عنوان یک عامل بازدارنده هیچ قدرتی در جهان به خود اجازه تجاوز به کشورمان را ندهد.

امام‌جمعه املش هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای احیای رشادت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در جامعه به‌ویژه نسل جوان دانست و گفت: شهدا با ولایت‌پذیری خود در مقابل دشمن تجهیز شده ایستادگی کردند تا به اسلام و این کشور آسیبی نرسد.

وی با اشاره به اینکه استکبار در دوران هشت سال دفاع مقدس سیلی محکمی از ملت ایران خورده است، بیان کرد: دشمن پس از ناامیدی در جنگ نظامی با ملت ایران برای نابودی انقلاب اسلامی به تهاجم فرهنگی روی آورد تا با در اختیار گرفتن جوانان و نوجوانان به‌نظام ضربه وارد کند.

رنجبر با بیان اینکه دشمن با ایجاد توطئه‌هایی مانند امنیت، سلامت، معیشت، اختلاف‌افکنی و غیره به فکر ضربه به انقلاب اسلامی است، گفت: راه برون‌رفت از توطئه‌های دشمنان ولایت‌پذیری با حفظ وحدت و انسجام ملی است.

خطیب جمعه املش با اشاره به امضا صلح‌نامه توسط برخی از کشورهای عربی منطقه مانند امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی افزود: به‌زودی این کشورهای عربی در مقابل خیانت به جهان اسلام و توافق با رژیم صهیونیستی پشیمان خواهند شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه املش علی رنجبر دفاع مقدس آزادگان هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ