Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:36:56 GMT

امکان توافق میراسماعیلی و ویزر وجود دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۲۲۲

امکان توافق میراسماعیلی و ویزر وجود دارد؟

بعید نیست در یک ماه فرصتی که دادگاه CAS تعیین کرده، شاهد توافق فدراسیون جودوی ایران و فدراسیون جهانی باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برگزاری دادگاه CAS برای رسیدگی به شکایت فدراسیون جودوی ایران از فدراسیون جهانی جودو به دلیل صدور رای تعلیق برای جودوی ایران، در نهایت رای موقتی به عنوان یک فرصت برای توافق دوطرف صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع دادگاه CAS فرصت یک ماهه ای تعیین کرده که دوطرف این پرونده به توافق دست پیدا کنند؛ وگرنه بعد از این مدت بر اسناد مستندات موجود رای نهایی صادر خواهد شد. 


حالا سوال اینجاست؛ تا 25 مهرماه که فرصت 30 روزه به پایان می رسد، امکان توافق ایران و فدراسیون جهانی جودو وجود دارد؟ شاید قبل از اینکه آرش میراسماعیلی از مذاکرات مثبت خود با ویزر، رییس فدراسیون جهانی در جریان دادگاه CAS بگوید، تصور این توافق هم سخت بود، اما رییس فدراسیون جودوی ایران این توافق را بعید هم نمی داند. 


میراسماعیلی در مصاحبه خود بعد از برگزاری دادگاه گفته: «صحبت بسیار دوستانه و صمیمانه‌ای را با ویزر انجام دادیم. واقعاً برخورد ویزر دوستانه و صمیمانه بود و صحبت‌های مختلفی نیز انجام دادیم که به نوعی روی رأی ابتدایی دادگاه CAS تأثیر داشت. قبلاً گفته بودم و باز هم تکرار می‌کنم که بعد از صدور هر رأیی طبیعتاً با فدراسیون جهانی کار و تعامل خواهیم داشت تا برای آینده جودوی ایران کار کنیم. چه برنده این پرونده باشیم و چه رأی به نفع ما نباشد، با فدراسیون جهانی کار خواهیم داشت و امیدوارم در این قضیه در تهران نیز به نتیجه خوبی برسیم.»


با این شرایط به نظر می رسد هیات اعزامی و به خصوص میراسماعیلی بعد از بازگشت به تهران و مذاکره با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک، سیاست جدید ورزش ایران را در مذاکره با ویزر در پیش خواهد گرفت.

جودو آرش میراسماعیلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جودو آرش میراسماعیلی فدراسیون جهانی جودوی ایران دادگاه CAS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق

به گزارش تابناک، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و مشاور امنیت ملی عراق در دیدارشان در روسیه بر سر روند اجرای توافقنامه امنیتی دو کشور توافق کردند.
 
علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر دیروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافق امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هر چه‌ زودتر تشکیل جلسه دهد.
 
الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق درباره اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.
 
مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.
 
احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد