Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:24:08 GMT

افسار گسیختگی بازار بخاطر عدم مدیریت در نظارت است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۴۹۵

افسار گسیختگی بازار بخاطر عدم مدیریت در نظارت است

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به گرانی ها و شرایط سخت معیشتی مردم گفت: بخشی از این افسارگسیختگی ها به خاطر عدم مدیریت مسئولان و نمایندگان ای است که هیچ نظارتی بر بازار و قیمت ها ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد محمدیان» در خطبه های نماز امروز (جمعه، ۲۸ شهریور) با بیان اینکه در ایام به اسارت رفتن خاندان سیدالشهدا(ع)و کاروان کربلا به شام هستیم، شهادت دختر نازدانه و سه ساله حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت رقیه(س) را تسلیت گفت و اظهارداشت: امیدواریم مومنین در هفته پیش رو دوباره چراغ روضه های اباعبدالله الحسین(ع) را روشن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه سنگر با تاکید بر اینکه ما هر چه داریم از سید الشهدا، محرم و صفر است اظهار کرد: عزت، آبرو، شرف و ایثار ما الگوی برگرفته از وجود نازنین و فداکاری های این حضرت است.

وی با ادای احترام به امام و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دشمن تا نزدیکی مرزهای ایران پیش آمد و این شهدا، رزمندگان و همه مدافعان راه انقلاب و اسلام بودند که با ایثار و فداکاری از مرزها و آرمان های ما دفاع کردند.

حجت الاسلام محمدیان همچنین به ایام بازگشایی مدارس و شور شکوفه ها در آغاز مهرماه اشاره کرد و خواستار کمک های مردمی برای آن دسته از مستضعفینی شد که در دوران کرونا بیش از پیش آسیب دیده اند.

وی افزود: در دوران کرونا خیلی ها از لحاظ معیشتی و اقتصادی دچار مشکل شده اند و برای دانش آموزانشان حتی در تهیه لوازم التحریر و نوشت افزار ناتوانند و اکنون تبلت و موبایل نیز یکی دیگر از دغدغه‌های این والدین شده است.

حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر اینکه نعمت از آن خداست، گفت: اما خداوند به کسانی که برکت در مال داده است می توانند در این روزهای سخت به کمک نیازمندان بیایند و دغدغه این روزها را کم کنند.

وی گفت: بخشی از افسار گسیختگی بازار به خاطر عدم مدیریت مسئولان و نمایندگانی است که هیچ نظارتی بر افزایش دلار و بالا رفتن یک ماشین معمولی مانند پراید در رده قیمتی ماشین های مدل بالا ندارند.

حجت الاسلام محمدیان در ادامه به عادی سازی روابط بحرین و امارات با واسطه گری رژیم آل سعود با اسرائیل جنایتکار در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: ما در تاریخ معاهده های زیادی داشته‌ایم اما همیشه تاریخ نشان داده است که اسرائیل و آمریکا کشورهایی نیستند که بر سر عهد خود باقی بمانند.

وی اظهار کرد: کسانی که می گویند ایران هم مانند این دو کشور عمل کند و چرا همیشه به دنبال جنگ است و صلح نمی کند، همان کسانی هستند که در انتخاب های خود اشتباه می‌کنند، یا رای نمی دهند و یا رای غلط می دهند که این امر ما را یاد خوارج می‌اندازد که چگونه امیرالمومنین(ع) را در مضیقه قرار دادند و شرایط را برای ولی زمان سخت کردند.

امام جمعه سنگر تصریح کرد: برجام یک نمونه از این برنامه ها بود که بعد از هفت سال نتیجه این دست دوستی دادن به دشمن را می بینید.

وی خاطر نشان کرد: حرف راست فقط از طرف خدا و اهل تقوا بیان می شود و به زودی آینده قضاوت خواهد کرد که عاقبت انسان هایی که ظالم بوده و اهل تقوا نیستند چه خواهد بود.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه سنگر برجام تنظیم بازار حجت الاسلام محمدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد پاکمهر در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاها که در آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و حرفه‌ای اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: نظارت یکی از ابعاد مهم وظایف و عملکرد شورای اسلامی شهر و روستا است که به دلیل ضعف قانونی مشکل و ضعف در این زمینه مشاهده می‌شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، رازوجرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظارت شورای شهر صرفاً در حیطه شهرداری‌ها خلاصه نمی‌شود و در سایر امور هم مربوط است.

وی در ادامه افزود: با هدف پایدار کردن درآمد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها یک درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به این نهادها اضافه شد.

نایب اول رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قیر رایگان به اندازه مورد نیاز برای استفاده شهرداری‌ها تخصیص پیدا کرده است.

پاکمهر خاطر نشان کرد: مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت.

کد خبر 6095084

دیگر خبرها

  • این مرد بخاطر شباهت اسمی با یک فرمانده سپاه، ۳ سال در زندان انفرادی بود
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • نظارت تصویری با هوش مصنوعی
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • مجلس یازدهم در نظارت ضعیف بود
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد