Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان پیرامون تجمع زائران در مرز شلمچه توضیح داد. - اخبار استانها -

ولی‌الله حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به تجمع زائران در مرز بین‌المللی شلمچه اظهار داشت: درپی تجمع امروز و روز گذشته در حدود 250 نفر از زائران اربعین حسینی بومی شهرستان آبادان و خرمشهر قصد پیاده‌روی به سمت مرز شلمچه را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و ممانعت کشور عراق در پذیرش زائران با تدبیر صورت گرفته در ورودی و خروجی شهرستان‌ها عوامل انتظامی و مرزبانی ایست بازرسی و موانع ایجاد کردند.

با کاروان حسینی تا اربعین| بازماندگان کاروان در حصار سپاه کفررادیو اربعین از فردا آنتن می‌گیرد/ ویژه‌برنامه‌ها تصویری می‌شوند

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: متاسفانه تعدادی از زائران با مقاومت بسیار بالا و با تندروی قصد رفتن به سمت مرز شلمچه را داشتند.

وی تصریح کرد: بلافاصله با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری و فرماندهی انتظامی استان با توجیه و اقناع زائران و توضیح تبعات بهداشتی و پیامدهای خطرآفرین ناشی از تجمعات و از سویی عدم پذیرش زائران از سوی کشور عراق، زائران متقاعد و هم اکنون در حال بازگشت به شهرستان مبدأ خود هستند.

انتهای پیام/343/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیاده روی اربعین اربعین پیاده روی اربعین اربعین مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از قتل و دستگیری قاتل یک مرد در شهرستان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سعید یوسفی فعال اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلاننتری ۱۶ " سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً، زن و شوهر بودند، با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 747561

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد