Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، حفتر روز جمعه افزود که به عنوان هماهنگ کننده نیروهای مسلح تصمیم به ازسرگیری تولید و صادرات نفت برای تامین نیازهای ضروری شهروندان گرفته است.

وی یادآورشد که این اقدام بر اساس شرایط و تدابیر لازم اجرایی انجام خواهد شد به نحوی که توزیع عادلانه درآمدهای نفتی و عدم بکارگیری آن برای کمک به تروریسم و دورماندن آن از دستبرد و غارت تضمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیبی از زمان سرنگونی معمر قذافی دیکتاتور پیشین این کشور در سال ۲۰۱۱ به دو دولت موازی در شرق و غرب تقسیم و به صحنه درگیری میان قدرت‌های منطقه‌ای تبدیل شده است و این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

دولت وفاق ملی لیبی مورد حمایت سازمان ملل، اتحادیه اروپا، ترکیه و قطر است. این در حالی است که روسیه، عربستان و امارات از دولت شرق این کشور به رهبری ژنرال خلیفه حفتر حمایت می کنند.

برچسب‌ها خلیفه حفتر نفت لیبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلیفه حفتر نفت لیبی خلیفه حفتر نفت لیبی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است

وسلی کلارک، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و فرمانده سابق نیرو‌های مسلح ناتو در اروپا، روز گذشته ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را با تجربه‌ترین دولتمرد جهان توصیف کرد.

کلارک گفت: "پوتین باتجربه‌ترین دولتمرد در دنیای مدرن است. او یک مامور اطلاعاتی حیله گر است و اگر او برود برای ما بسیار بهتر است. "

به گفته وی، در تابستان امسال روسیه یک "بازی بزرگ" را برای آزادسازی بیشتر سرزمین‌های اوکراینی انجام خواهد داد.

او اذعان کرد که "شرایط در نیرو‌های مسلح اوکراین (AFU) بسیار سخت است" و درگیری بین روسیه با اوکراین و ناتو را "مسابقه استقامتی" نامید.

به گفته وی، سال ۲۰۲۵ ممکن است برای روسیه، اوکراین و ناتو تعیین کننده باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار
  • ترکیه بالاخره تمامی روابط تجاری خود با اسرائیل را قطع کرد
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • ویرانی، آوارگی و فاجعه؛ سودان یک سال پس از جنگ