Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لیورپول حاضر شد.

فرانک لمپارد، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی چلسی و لیورپول در هفته دوم لیگ انگلیس حاضر شد. به گزارش طرفداری، فرانک لمپارد در این کنفرانس مطبوعاتی در مورد مصدومان تیمش گفت:

بن چیلول و کریستین پولیشیچ برای این بازی آماده نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امیدواریم که آن ها برای بازی بعدی تمرین کنند و بهبود یابند. حکیم زیاش نیز آماده نیست اما تیمو ورنر مشکلی برای بازی ندارد.

لمپارد در مورد بازی کردن یا نکردن تیاگو سیلوا و این که در مورد او چه فکری می کند، گفت:

او سه یا چهار روز مشغول تمرین بوده است. ما در حال کار بر روی آمادگی جسمانی او هستیم. بازی با لیورپول برای او خیلی زود است. او قطعاً یک رهبر است. او زبان انگلیسی را به خوبی صحبت نمی کند اما روی آن کار خواهیم کرد.

او در ادامه در مورد برقراری تعادل در تیم با وجود چهره های جدید گفت:

یک چالش بزرگ برای تمام مربی های لیگ، زیرا شما برای تقابل با فشردگی فصل به یک تیم بزرگ نیاز دارید. امیدوارم در این فصل به تعادل مورد نظر برسیم اما قطعاً زمان می برد.

لمپارد در مورد پست بازی مناسب کای هاورتس و تیمو ورنر گفت:

ما فقط یک بازی کرده ایم. کای هاورتس در پست های مختلفی بازی کرده است، تیمو ورنر نیز در باشگاه و تیم ملی اش هم وینگر و هم مهاجم نوک بوده است. ما سعی می کنیم تعادل مناسب کل تیم را پیدا کنیم.

بازی مقابل لیورپول چالش خوبی است

او در مورد بازی با لیورپول گفت:

این بازی ای نیست که بتوان در مورد آن اظهار نظر کرد. این دومین بازی فصل است. روز دوشنبه از نظر بدنسازی در پیش فصل حضور داشتیم و حالا مقابل بهترین تیم کشور در فصل گذشته، قرار می گیریم. چالش خوبی است. ما فصل قبل در تقابل های خود با لیورپول واقعاً خوب عمل کردیم. کسب سه امتیاز مقابل یک حریف سطح بالا، یک چالش است. ما مقابل یک تیم عالی و یک مربی خارق العاده قرار می گیریم و می خواهیم عالی کار کنیم. این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

لمپارد در مورد رقابت با کلوپ گفت:

طبیعت دنیایی که در آن زندگی می کنیم این است که زمان زیادی را صرف رقابت کنیم. من احترام زیادی برای او قائلم. کاری که او در لیورپول انجام داده، خارق العاده است.

 بیل بازیکنی خارق العاده و بااستعداد است

لمپارد در مورد بیل و حضور احتمالی اش در لیگ انگلیس گفت:

بیل یک بازیکن خارق العاده و بااستعداد است. از دور شاهد موفقیت خارق العاده او در رئال مادرید بوده ایم. اگر او به تاتنهام بپیوندد، قطعاً یک تقویت نیروی بزرگ برای تیم آن ها خواهد بود. آن ها تیمی هستند که انتظار می رود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و جایگاه های بالاتر از آن مبارزه کنند.

همچنین بخوانید:

کلوپ: تا زمانی که انتقال تیاگو آلکانتارا رسما اعلام نشود، نمی توانم چیزی بگویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لمپارد در مورد فرانک لمپارد خارق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!

334 بازی در لیگ برتر انگلیس بدون اینکه یورگن کلوپ دبل شود.

طرفداری | سرمربی محبوب لیگ برتر انگلیس در حالی پس از 9 سال آنفیلد را در پایان فصل ترک می‌کند که یک رکورد جالب‌توجه از خودش به یادگار گذاشته است.

یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس و لیورپول را در حالی ترک می‌کند که هرگز رفت و برگشت به یک تیم نباخت و اصطلاحا در پرمیرلیگ دبل نشد. در واقع در طول فعالیت سرمربی آلمانی قرمزها تاکنون هیچ سرمربی یا تیمی نتوانسته یورگن کلوپ را در لیگ دبل کند. در ادامه نگاهی به چهار سرمربی که بیشترین تعداد بازی را در لیگ برتر انگلیس بدون دبل شدن پشت سر گذاشته‌اند، می‌اندازیم:

یورگن کلوپ: 334 بازی اوله‌گنار سولسشر: 127 بازی ویاش بواش: 81 بازی تیم شروود: 45 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست