Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:33:23 GMT

ترکیب پرسپولیس مقابل التعاون مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۴۶۸

ترکیب پرسپولیس مقابل التعاون مشخص شد

یحیی گل محمدی برای دبل مقابل حریف عربستانی و صعود از این مرحله شاگردانش را مهیای جدال امشب کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از پیروزی در دیدار رفت مقابل التعاون که سرخ‌ها را به جدول برگرداند، اکنون شاگردان یحیی گل محمدی با دو تغییر احتمالی پا به بازی برگشت خواهند گذاشت.

 

حامد لک بعد از نمایش درخشان در بازی قبلی و یک کلین شیت فوق العاده اکنون امیدوار به تکرار آن در بازی امشب خواهد بود و با پیراهن شماره ۸۱ بار دیگر در ترکیب اصلی حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


ترکیب دفاعی پرسپولیس دستخوش تغییراتی شده و بازگشت سیدجلال حسینی به قلب دفاعی باعث شد تا شجاع خلیل زاده اینبار زوج کاپیتان سرخ‌ها در قلب دفاعی شود و سیامک نعمتی در سمت راست و در سمت چپ نیز سعید آقایی حاضر خواهد شد.

 

کمال کامیابی‌نیا در بازگشت به ترکیب اصلی اینبار با میلاد سرلک زوج خط میانی سرخ ها را تشکیل خواهند داد و یحیی امیدوار است این دو با هماهنگی بیشتری برابر حریف به دنبال اجرای نقشه‌های کادرفنی باشند. بشار رسن و احسان پهلوان نیز وظیفه تهاجمی خط میانی را عهده‌دار خواهند بود.

 

آل کثیر که در بازی قبلی توانست نمایش جسورانه‌ای در اولین حضور خود در ترکیب به جا بگذارد، اینبار با انگیزه گلزنی و تکمیل نمایش قبلی پا به زمین خواهد گذاشت و در کنار وحید امیری به عنوان زوج خط حمله به میدان می‌رود.

 

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

 

حامد لک
شجاع خلیل زاده
سیدجلال حسینی
سیامک نعمتی
سعید آقایی
کمال کامیابی‌نیا 
میلاد سرلک
بشار رسن
احسان پهلوان
عیسی آل کثیر
وحید امیری

لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیئت مدیره این باشگاه به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیئت مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیئت مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد