Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@03:13:22 GMT

پرسپولیس با برد امشب صدرنشین می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۶۶۱

شارجه امارات که قعرنشین جدول گروه C بود امشب از اخراج بازیکن الدحیل نهایت استفاده را برد و با پیروزی چهار بر دو مقابل حریف پرستاره اش، چهار امتیازی شد.

تیم 10 نفره الدحیل مقابل شارجه شکست خورد.

به گزارش طرفداری، در شبی که الدحیل ده نفره مقابل شارجه شکست خورد، این امکان برای پرسپولیس فراهم است که با پیروزی مقابل التعاون، با هفت امتیاز صدرنشین گروه خود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارجه  با پیروزی چهار بر دو مقابل حریف پرستاره اش، تفاضل گل مثبت الدحیل را هم خراب کرد. حالا پرسپولیس با چهار امتیاز این فرصت را در اختیار دارد که پیروزی سه شب قبل خود مقابل التعاون را تکرار کند و به تنهایی با هفت امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

در حال حاضر التعاون و الدحیل در این گروه شش امتیازی هستند و پرسپولیس و شارجه هرکدام چهار امتیاز دارند.

با توجه به شکست الدحیل مقابل شارجه، پرسپولیس حتی در صورت کسب تنها یک امتیاز در بازی امشب، شانس بالایی برای صعود دارد. البته در این صورت باید حتما الدحیل را شکست دهد اما اگر هر سه امتیاز بازی امشب را بگیرد، مساوی با الدحیل هم پرسپولیس را در موقعیت بهتری نسبت به تیم قطری قرار خواهد داد.

از ساعت 22.30 امشب پرسپولیس به مصاف التعاون می رود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ژابی آلونسو که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود رُم را شکست دادند تا نیمی از راه صعود به فینال را طی کرده باشند، پس از این بازی گفت: ما با قدرت و نظم تیمی سخت جنگیدیم اما هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. ما روی ضدحملات عالی بازی کردیم و با وجود اینکه از موقعیت‌های‌مان برای به ثمر رساندن گل سوم نهایت استفاده را نبردیم اما همچنان ازعملکرد این تیم راضی هستیم. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم همراه با هواداران‌مان جشن صعود به فینال بگیریم.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور

سرمربی اسپانیایی لورکوزن که اخیراً این تیم را به قهرمانی زودهنگام در بوندس‌لیگا رساند، تصریح کرد: این یک عملکرد متمرکز با ارائه یک بازی هوشمندانه و پخته بود. رُم هم موقعیت‌های خود را داشت اما گل اول به ما اعتماد به نفس بیشتری داد و ما چه با توپ و چه بی‌توپ خوب کار کردیم. ما در نیمه دوم احساس ثبات می‌کردیم و به سختی به رُم اجازه خلق موقعیت دادیم، چون می‌دانستیم که اگر در دفاع محکم و منضبط بمانیم، می‌توانیم موقعیت‌هایی هم روی دروازه آنها ایجاد کنیم.

آلونسو که با لورکوزن رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده‌اند و در ۴۷ بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده‌اند، در این باره هم خاطرنشان کرد: این روند شکست‌ناپذیری استثنایی است. این به خاطر ذهنیت عالی بازیکنانم و سطح تمرکز ثابت در سراسر تیم است اما ما نمی‌خواهیم اکنون متوقف شویم. ما باید این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

وی در پایان در مواجهه با این پرسش که «آیا رؤیای کسب سه‌گانه قهرمانی را دارید؟»، گفت: ما به کسب سه‌گانه نزدیک هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229316 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟