Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:52:44 GMT

درخشش خیره کننده بغداد بونجاح مقابل العین

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۹۱۳۱

درخشش خیره کننده بغداد بونجاح مقابل العین

مهاجم الجزایری السد در دیدار مقابل العین فوق العاده ظاهر شد و پایه گذار 3 گل از چهار گل تیمش بود.

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه D آغاز شد که در نخستین بازی، تیم السد در یک دیدار تماشایی و زیبا توانست العین را با نتیجه 4 بر صفر در هم بکوبد.


در این دیدار و در دقیقه 26، بغداد بونجاح روی پاس زیبای اکرم عفیف صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به تیر، وارد دروازه خالد عیسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پایان درخشش بونجاح نبود. او در دقیقه 56 با عبور از تسوکاسا شیوتانی مدافع العین، با یک پاس عرضی، اکرم عفیف را صاحب توپ کرد و این بازیکن در مقابل دروازه خالی کار سختی نداشت و حساب کار را 2-0 کرد.


در دقیقه 70 مهاجم الجزایری السد توانست بریس کند. این بازیکن روی پاس عالی سانتی کازورلا در مقابل دروازه العین قرار گرفت و توانست دروازه خالد عیسی را باز کرده و تیر خلاص را بر پیکر این تیم وارد کند.

 


این یکصد و شانزدهمین گل بغداد بونجاح برای السد در 105 بازی بود. این مهاجم الجزایری با آماری فوق العاده، در لیگ قهرمانان آسیا نیز سه گله شد و نشان داد که عزمش را برای آقای گلی در این رقابت ها جزم کرده است.


مهاجم 28 ساله و خطرناک السد، نشان داد که یکی از زهردار ترین مهاجمان حاضر در فوتبال آسیاست و شم گلزنی این بازیکن هرگز خاموش نمی شود. شاگردان ژاوی هرناندز در طی 2 بازی و در فاصله 2 روز، توانستند 7 بار دروازه اماراتی ها را باز کنند تا این تیم با به ثمر رساندن 12 گل در این رقابت ها، 8 امتیازی شده و گام بلندی را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی بردارد.

السد بغداد بونجاح قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: السد بغداد بونجاح قطر بغداد بونجاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و ستاره این تیم در پیروزی پرگل گاندوها مقابل تراکتور بود.

بازی فردا تراکتور و ذوب‌آهن فرصتی برای درخشش هافبک ذوب‌آهن خواهد بود و این بازیکن می‌تواند روند موفق خود مقابل سرخپوشان تبریز را ادامه دهد و در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی نقش آفرینی کند.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مقابل تراکتور بهترین عملکرد فصل خود را داشت و دو گلی که در طول فصل به ثمر رسانده مقابل این تیم بوده است و با نقش محوری که در این تیم داشت خط دفاع تی‌تی‌ها را به چالش کشید، حفظ عملکرد و تاکتیک‌های تیمی ذوب‌آهن و نقش آفرینی اسلامی در بازی حذفی می‌تواند در این مسابقه تاثیرگذار باشد و خط هافبک و دفاع این تیم را به چالش بکشد.

این مسابقه به همراه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم سخت‌‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود و تیم صعود کننده از این مسابقه با انگیزه زیادی در ادامه مسیر شانس قهرمانی خواهد داشت و با توجه به سابقه خوب دو تیم در جام حذفی شانس بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود