Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@00:37:40 GMT

لیگ قهرمانان آسیا| کم‌رنگ شدن امید‌های صعود سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۹۳۰۶

لیگ قهرمانان آسیا| کم‌رنگ شدن امید‌های صعود سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و النصر عربستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه و در دوحه قطر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با شکست طلایی‌پوشان همراه بود.

شاگردان محرم نویدکیا که روز سه‌شنبه مقابل همین تیم در دور رفت شکست خورده بودند، از همان دقایق ابتدایی بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند و برای رسیدن به گل تلاش کردند و در مقابل النصر بیشتر در خط دفاعی فرو رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان که برای گلزنی موقعیت‌های پرتعدادی را روی دروازه النصر تدارک دیده بود با بی‌دقتی مهاجمان یکی پس از دیگری شانس گلزنی را از دست داد و در مقابل النصر روی 2 ضدحمله و اتفاق و روی سهل‌انگاری مدافعان سپاهان 2 بار به گل رسید و این بازی در نیمه اول با برتری النصر به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان نویدکیا که چیزی برای از دست دادن نداشتند جلو کشیدند اما دفاع چندلایه النصر مانع از ایجاد موقعیت گل برای سپاهان شد و این النصر بود که روی ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شد و شانس بیشتر کردن فاصله را داشت.

رفته رفته و با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی متعادل‌تر شد و تعویض‌های نویدکیا نیز برای هجومی کردن بازی اثری نداشت تا این دیدار مانند بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر به سود النصر عربستان به پایان برسد.

به این ترتیب با پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه چهارم تیم سپاهان با 3 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند، تیم‌های النصر و السد به ترتیب با 10 و 8 امتیاز اول و دوم هستند و العین با یک امتیاز چهارم است.

داور: تنتاشف ایلگیز (ازبکستان)

کمک‌داور‌ها: آندری ساپنکو (ازبکستان) و رونی کومین کیات (سنگاپور)

گل: محمد مادو دقیقه 32 و حمدالله دقیقه 42 برای النصر

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی کیانی، رسول نویدکیا (محمد کریمی)، سروش رفیعی، محمد محبی (رضا دهقانی)، محسن الغسانی (رضا میرزایی) و سجاد شهباززاده(کی‌روش استنلی)

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب النصر عربستان:

برد جونز، احمد العبید، محمد مادو، عبدالمجید الصلیهیم، سلطان عبدالله الغنام، حمدالله عبدالرزاق، گونزالو مارتینز، عبدالفتاح عسیری، عبدالله الخبیری، مایکون پریرا و خالد عیسی

سرمربی: روی ویتوریا

شرح گل:

- دقیقه 32

کرنر ارسالی روی دروازه سپاهان را امید نورافکن با ضربه سر دفع کرد اما توپ به بازیکن النصر رسید و با یک پاس محمد مادو صاحب توپ شد که ضربه آرام این بازیکن بعد از برخورد با تیرک افقی وارد دروازه سپاهان شد.

- دقیقه 42

تیم النصر روی یک ضد حمله به محوطه جریمه سپاهان رسید و با تیزهوشی بازیکن النصر، حمدالله صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق دومین گل النصر را به ثمر رساند.

انتهای پیام/63090/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان لیگ قهرمانان آسیا فوتبال محرم نویدکیا ورزش اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

کد خبر 6088703

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد