Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@19:14:06 GMT

چابهار می تواند دنیا را آباد کند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۹۴۸۵

چابهار می تواند دنیا را آباد کند

نماینده مردم سراوان در مجلس گفت:

«ملک فاضلی»، نماینده مردم سراوان در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با اهمیت شهرک فرودگاهی چابهار گفت: اساس توسعه ارتباط است. استان سیستان و بلوچستان محرومیت های زیادی دارد و اولین علت عدم توسعه استان، نداشتن نیروی انسانی توانمند است. ارتباط زمینی و هوایی در استان ناقص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشم همه دنیا به طرف چابهار چپ شده است. طبعا باید‌ یک فرودگاه بین المللی، توانمند و پایدار و دارای همه مشخصات حیاتی و امنیتی، در چابهار وجود داشته باشد و باید همه ابعاد آن از نظر توسعه، امنیت و جایگاه سنجیده شود.  

او ادامه داد: شهرک فرودگاهی نیاز اساسی استان است. به استان چابهار باید یک نگاه فراملی داشت. خوشبختانه فرودگاه سراوان مراحل پایانی را طی می کند و طبق قول وزیر راه و شهرسازی، قرار شده است که هفته ای دو پرواز از سوی تهران - سراوان چابهار انجام شود. 

او اضافه کرد: همانطور که حضرت آقا فرمودند استان سیستان و بلوچستان، گنج پنهان است. یکی از این گنج های پنهان توسعه سواحل خلیج فارس است، زمانی که یک فرودگاه وجود داشته باشد تجارت بین الملل شکل می گیرد. ارتباط چابهار با اقیانوس است و تنها با خلیج نیست و فوق العاده مساعد، برای ارتباط با تجارت بین الملل و رفع بیکاری در منطقه و توسعه پایدار است.   

فاضلی بیان‌ کرد: هر گوشه ای از استان سیستان و بلوچستان می تواند این کشور را اباد کند. چابهار می تواند دنیا را آباد کند، ارتباط دنیا با چابهار است. چابهار یک پروژه فرا ملی است.۳

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد

 مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان پس از ۹ سال وقفه میزبان زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی زاهدان بود.

 وی ادامه داد: ظهر امروز فرایندپذیرش و اعزام زائران به مدینه منوره در قالب سه کاروان ۲۶۸ زائر انجام شد.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان تصریح کرد: اداره کل فرودگاه سیستان و بلوچستان از مدت‌ها قبل امکانات خدمات و تسهیلات و تجهیزات مسافران و جامدان را در خروجی خارجی فرودگاه بین‌المللی زاهدان مهیا کرده بود که سبب شد امسال در چنین روزی عملیات بدون وقفه در ساعت مقرر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد