Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:41:46 GMT

گل‌محمدی: امیدوارم فینالیست لیگ قهرمانان شویم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۹۵۶۷

گل‌محمدی: امیدوارم فینالیست لیگ قهرمانان شویم

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر التعاون که با برد یک بر صفر پرسپولیس همراه بود، گفت:خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

وی افزود: همچنین به تمام بازیکنان خوبم که تلاش مضاعفی کردند تا ۳ امتیاز این دیدار کسب شود تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و با غیرت بازی کردند. در مجموع بازی خوبی را انجام دادیم هم در فاز دفاعی توانستیم راه های نفوذ حریف را ببندیم و هیچ موقعیتی به حریف ندهیم از طرفی در فاز هجومی هم چه زمانی که صاحب توپ بودیم و چه زمان انتقال توپ به حمله عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم در نهایت بازی را ببریم.

این مربی ادامه داد: بابت گرفتن این سه امتیاز خیلی خوشحالم اما هنوز صعودمان به دور بعد قطعی نیست چرا که هنوز دو بازی مهم دیگر را پیش رو داریم و باید روی پیروزی در آن مسابقات تمرکز کنیم تا بتوانیم با ارائه بازی های خوب و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد غیبت احمد نوراللهی در ترکیب اصلی پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به فشردگی مسابقات سعی کردیم که به برخی از بازیکنان استراحت دهیم و غیبت نوراللهی هم به همین خاطر بود. به‌این نکته توجه داشته باشیم که لیگ‌ قهرمانان‌ آسیا تورنمنت سختی است و شرایط خاص خودش را دارد. فشردگی مسابقات کار را برای بازیکنان و همچنین سایر تیم‌ها سخت کرده است و مجبور هستیم تا جایی که امکانش وجود دارد به بازیکنان استراحت بیشتری بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد غیبت «مهدی بن‌عطیه» ستاره تیم الدحیل در دیدار پیش روی این تیم مقابل سرخپوشان، گفت: اینکه بن عطیه بازیکن خوب و تاثیرگذاری در ترکیب الدحیل است، شکی نداریم اما با تیم الدحیل بازی داریم و تمام تمرکزم را روی دیدار پیش‌رو است. الدحیل تیم بزرگی است بازیکنان خوبی دارد و به طور حتم نفرات خوبی هم جایگزین بن‌عطیه خواهند شد. اینکه چه بازیکنی مقابل ما بازی نمی کند به آن فکر نمی کنیم.

وی افزود: امسال به خاطر بیماری کرونا شرایط خاصی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاکم شد و این موضوع باعث شد تا در غیاب هوادارانمان که بخش عمده‌ای از قدرت تیمی ما هستند به میدان برویم. اگر با تیم‌هایی که در حال حاضر در گروه ما حضور دارند در ورزشگاه آزادی بازی می کردیم شرایط خیلی برای ما بهتر بود. در سال ۲۰۱۸ هم که پرسپولیس فینالیست شد تاثیر حضور هواداران خیلی زیاد بود و اصلی ترین دلیل حضور تیم در فینال آسیا تاثیر حضور پرشور هواداران بود.

گل‌محمدی ادامه داد: امسال از این قدرت تیمی محروم هستیم اما بازیکنان ما با تلاش مضاعف خود این غیبت هواداران را جبران می کنند امسال اولین هدف ما این است که از گروهمان صعود کنیم و امیدوارم در مراحل بالاتر عملکرد هماهنگ تری بین بازیکنان به وجود بیاید بازیکنان جدید زیادی به تیم ما اضافه شدند و هر بازی نسبت به بازی قبل بازیکنان هماهنگ تر و بهتر ظاهر خواهند شد.

گل‌محمدی تاکید کرد: امید زیادی به صعود داریم و امیدوارم در نهایت تیمی که از غرب آسیا فینالیست می‌شود، پرسپولیس باشد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان اخبار کنکور گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد

سرمربی پرتغالی الهلال اشتباه‌های داوری را دلیل ناکامی تیمش برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

به گزارش مشرق، الهلال، مدعی بزرگ و شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود اما این تیم پرستاره و متمول عربستانی از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند. الهلال در دیدار برگشت برابر العین در بازی برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما شکست چهار بر دو در بازی رفت باعث شد تا تیم پرستاره عربستانی بر خلاف پیش‌بینی‌ها از صعود به فینال بازبماند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست خبری پایان بازی برابر العین گفت: داوری پنالتی ما را در دقیقه ۴۶ نگرفت که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. اشتباه‌های داوری باعث شد تا به هدفمان نرسیم.

او ادامه داد: ۱۰ فرصت مسلم گلزنی در این دیدار داشتیم اما تنها دو گل به ثمر رساندیم. بازیکنان برای صعود به فینال نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانس بودیم. نبود میتروویچ و نیمار در این بازی تاثیر داشت و با این دو بازیکن شرایط خط حمله تیم متفاوت می‌شد. تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آوردم. با آنکه فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

ژسوس همچنین به انتقاد از بازیکنان العین پرداخت و آنها را به وقت‌کشی متهم کرد. او گفت: بازیکنان العین برای کشتن وقت بازی خود را به زمین می‌انداختند و ریتم بازی را خراب کردند. بخش زیادی از وقت بازی به خاطر چنین حرکاتی گرفته شد. از این ناکامی واقعا ناراحتم؛ با این حال به بازیکنان گفتم که سرتان را بالا بگیرید.

سرمربی الهلال در پایان گفت: هر چند که در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودیم و حذف شدیم اما هنوز فرصت کسب دو جام را داریم. در لیگ عربستان شانس اصلی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد