Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، ساعت ۲۳ شامگاه چهارشنبه26 شهریور، مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند. پسر جوان با شلیک 5 گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان تسلیم مرگ شده بود.
به‌دنبال گزارش این جنایت، به دستور بازپرس مصطفی واحدی تحقیقات آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی‌ها نشان می‌داد که محل درگیری در شهرک ولیعصر بوده است. بدین‌ترتیب تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند. در نخستین گام، مأموران به تحقیقات میدانی پرداخته و شاهدان مدعی بودند که عامل این تیراندازی برادر بزرگ مقتول به نام بهنام بوده است.
در شاخه دیگری از تحقیقات، تیم جنایی به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند.
دوربین‌ها نشان می‌داد که بهنام 35 ساله با چند نفر از دوستانش مقابل مغازه نانوایی در همسایگی‌شان ایستاده بود که ناگهان برادر 45 ساله‌اش با سلاح شکاری به سمت او رفت.
بهنام، با دیدن برادرش که مسلح بود، به مغازه نانوایی پناه برد اما مرد میانسال در تعقیب او وارد مغازه نانوایی شد و پس از شلیک چند گلوله به بهنام فرار کرد.
در ادامه بررسی‌ها، مشخص شد دو برادر در کار خرید و فروش ملک بوده و مدتی قبل پدرشان فوت کرده است. با مرگ پدر ارثیه‌ای که او برای فرزندانش گذاشته بود باعث اختلاف بین آنها و در نتیجه برادرکشی شد.
با شناسایی هویت متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت بلافاصله راهی محل حادثه شده و مرد جوان را سه ساعت پس از جنایت در خانه اش، دستگیر کردند.
در بازرسی از خانه متهم، اسلحه شکاری که با آن قتل مرتکب شده بود نیز کشف شد.
مرد جوان پس از انتقال به اداره آگاهی منکر جنایت شد و گفت: با برادرم بر سر ارثیه اختلاف داشتم اما من تیراندازی نکردم. متهم درحالی چنین ادعایی دارد که دوربین‌های مداربسته محل حادثه و اظهارات شاهدان تیراندازی به دست وی را تأیید می‌کند.
بدین ترتیب وی به اتهام مباشرت در قتل روانه بازداشتگاه شد همچنین با دستور قضایی قرارشد که قاتل برای بررسی سلامت روانی و تست مواد مخدر و الکل به پزشکی قانونی منتقل شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم قتل حادثه جنایی فرار پلیس جنایت قاتل سلامت مواد مخدر پزشکی اخبار حوادث ایران گلوله اختلاف شلیک برادر عکس فیلم ایران تلگرام قتل دختر زنان همسر زن دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد افشار گفت: تیم عملیاتی ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی بودند و راکب و ترک نشین موتور سیکلت که قصد سرقت تلفن همراه شهروندی را داشتند مشاهده که با دیدن مأموران به طور خطرناکی متواری شدند.

وی افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز موبایل قاپان اقدام به استفاده از گاز اشک‌آور به سمت عوامل کلانتری کردند که پس از ده دقیقه تعقیب و گریز در نهایت با شلیک پلیس موبایل قاپان زمین گیر و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: یکی از سارقان در حین فرار از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته که در بازرسی اولیه از متهمان تعداد دو عدد تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بودند کشف و متهمان به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت انتقال متهم به مراکز درمانی و تحت درمان قرار گرفتن وی اشاره کرد و ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که موبایل قاپان ۲۴ ساله و دارای سابقه کیفری می‌باشند و متهمان به ۳۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ افشار خاطر نشان کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6099302

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک / یک پنالتی برای لمس صعود و سقوط!
  • سرقت ۳ میلیاردی یک زن از مغازه همسایه
  • مصائب روستای سوخته؛ این‌بار ماشین آتش‌نشانی آب داشت، اما نیرو نه!
  • بازماندگان امام‌زاده ابراهیم چه می‌گویند؟ «تنها ماشین آتش‌نشانی، آب داشت اما راننده نداشت»
  • بازماندگان امامزاده ابراهیم چی می گویند؟ «تنها ماشین آتش‌نشانی، آب داشت اما راننده نداشت»
  • ماشین آتش‌نشانی آب داشت، اما نیرو نداشت؛ روایت بازماندگان روستای سوخته
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟