Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@21:57:52 GMT

کوه سفید لنده در محاصره آتش سرخ

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۰۴۶

کوه سفید لنده در محاصره آتش سرخ

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، موسوی فرماندار لنده گفت: آتش سوزی در منطقه کوه سفید لنده که از بعد از ظهر دیروز آغاز شده همچنان در حال گسترش است.

موسوی افزود: هم اکنون ۹۰ نفر از نیرو‌های مردمی، امدادی، امنیتی، نظامی و انتظامی در منطقه حضور دارند و در تلاش برای مهار آتش هستند.   او بیان کرد: همچنین ۳ اکیپپ تخصصی شامل ۲۰ نیروی ویژه به همراه ۱۵ دستگاه دمنده برای مهار هرچه سریعتر شعله های آتش تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار لنده گفت: تاکنون بیش از ۵۰ هکتار از پوشش علوفه‌ای و مرتعی منطقه کوه سفید لنده طعمه حریق شد.   موسوی با اشاره به اینکه هیات‌های کوهنوردی هم به محل آتش سوزی اعزام شده اند افزود: ظهر امروز یک فروند بالگرد هوانیروز فارس با ۳ سورتی پرواز نیرو‌های تازه نفس و آب و غذا را به منطقه منتقل کرد.
او گفت: وزش باد و سخت گذر بودن منطقه مهار آتش را سخت کرده اما نیرو‌ها با تلاش بی وقفه در حال مهار آتش هستند.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی از برخورد دستگاه قضائی با مقصرین حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسؤولان خاطی در این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.

رئیس شورای قضائی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضائی را صادر نمود افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اضافه کرد: دستگاه قضائی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

کد خبر 6097413

دیگر خبرها

  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است
  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی