Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:40:15 GMT

سروی: شایسته‌ترین نفرات انتخاب می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۵۵۳

سروی: شایسته‌ترین نفرات انتخاب می‌شوند

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: کادرفنی تیم ملی به این نتیجه رسید که در اوزان اول و دوم برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش کنیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، زهرا سروی در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی تکواندو بانوان از 20 مهرماه اظهار داشت: با وجود قطعی شدن برگزاری المپیک، هنوز فدراسیون جهانی و اتحادیه تکواندو آسیا تاریخ برگزاری مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای المپیک را اعلام نکرده‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قطعا اگر تاریخ مسابقات کسب سهمیه المپیک مشخص بود، کادرفنی تیم ملی امکان برنامه زمان‌بندی و تعریف پیک آماده‌سازی بازیکنان را داشت و بر همین اساس اردوها ادامه پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: با شیوع کرونا مجبور شدیم در اواسط اسفندماه اردو را تعطیل کنیم و با وجود پیگیری آنلاین تمرینات از سوی کادر فنی، تمرینات حضوری تاثیر و اهمیت بیشتری دارد. به همین دلیل و با وجود مشخص نشدن تاریخ آغاز مسابقات، تصمیم گرفتیم اردوها را شروع کنیم. اگر در 21 روز نخست تمرینات زمان برگزاری مسابقات مشخص شد، اردوها تا زمان اعزام به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، در غیر این صورت باید به شکل دیگری برنامه‌ریزی صورت بگیرد که بچه ها اردو زده نشوند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با تاکید بر برگزاری متفاوت اردوها نسبت به گذشته عنوان کرد: اردوها در حال حاضر با شرایط عادی بسیار متفاوت است. بچه‌ها از زمان حضور برای تست کرونا باید قرنطینه باشند و این موضوع کار را برای مسئولان فدراسیون تکواندو، کادرفنی و بچه‌ها سخت می‌کند. با این وجود همه نفرات از انگیزه کافی برخوردار هستند تا در شرایط سخت نیز کار را پیش ببرند.



سروی در پاسخ به این سوال که با توجه به دعوت مهلا مومن‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی و یلدا ولی‌نژاد به اردو، دو نفر از این نفرات قرار است در مسابقات کسب سهمیه حضور داشته باشد، به تسنیم گفت: بر اساس آنالیز دقیق حریفان در آسیا از سوی کادرفنی و اینکه چه بازیکنی در این قاره موفق به کسب سهمیه شدند و کشورهای در چه اوزانی برای کسب سهمیه تلاش خواهند کرد، کادرفنی به این نتیجه رسید که در اوزان اول و دوم المپیک برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم. با این حال هنوز در خصوص اعزام نفرات تصمیم قطعی گرفته نشده و همه چیز به عملکرد آنها بستگی دارد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در خصوص اینکه برای اعزام دو بازیکن اعزامی بین این چهار تکواندوکار مبارزه انتخابی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر که مجوز برگزاری مبارزه یا مسابقه حتی در قالب انتخابی را نداریم. حتما مقید به رعایت چهارچوب‌ها و پروتکل‌های بهداشتی تعریف شده هستیم. اگر تاریخ برگزاری مسابقات اعلام شود، مجوز‌ها نیز صادر خواهد شد. برای حضور در رویدادی به این بزرگی نمی‌توانیم صرفا بر اساس تمرینات تخصصی با فاصله و بدنسازی، به سنجش درست برسیم. با توجه به اینکه در حال حاضر زمان داریم، باید سلامتی ورزشکاران از هر چیزی مهمتر باشد تا در زمان صدور مجوزها شایسته‌ترین بازیکنان  در قالب مبارزه انتخاب شوند. 



سروی در خصوص انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان فدراسیون برتر جهان گفت: واقعا کسب این عنوان، افتخار بزرگ، چشمگیر و ارزشمندی است که حاصل فعالیت یک یا دو ساله نیست و حاصل 40 سال زحمتی است که در تکواندو کشیده شده و فدراسیون جهانی را مجاب به انتخاب ایران کرده است. نقش مدیریت فدراسیون در این موفقیت برجسته بوده است. افتخاری واقعا ارزشمندی که آنطور که باید و شاید به آن پرداخته و دیده نشد. این موفقیت حاصل خون‌دل خوردن‌های بسیاری است. این موفقیت فقط برای تکواندو و ورزش ایران نیست و متعلق به همه مردم است تا در این روزهای سخت اندکی حال آنها بهتر شود. 

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون تکواندو کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد