Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای ستادش در شهرستان کنگان بیان کرد: نشست هماهنگی با مدیرعامل هلدینگ‌های پتروشیمی برگزار شده است و باید دیدگاه مدیران نسبت به شیوه نامه جذب و استخدامی به مسیر بومی گرایی هدایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه از ابتدای ورود به مجلس پیگیر امور جذب نیرو‌های بومی بوده است، افزود: مشکلات و چالش‌های کارگری در کارگروه اشتغال شهرستان‌های کنگان، جم، عسلویه و دیر بررسی شده است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس تاکید کرد: پیگیری‌های بنیادی برای برطرف شدن دغدغه اشتغال انجام گرفته است. دیدگاه مدیران و پیمانکاران نسبت به شهرستان‌های جنوبی باید تغییر کند و نیاز‌های جنوب استان بوشهر مطابق با چشم انداز برنامه ریزی شده و بر اساس اولویت‌ها از طریق شرکت‌ها تامین شود.

بیشتر بخوانید

مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در شهرستان دیر با جدیت پیگیری می‌شود

احمدی با بیان اینکه پیمانکار جاده وفاق(کنگان-دیر) موظف است از نیرو‌های بومی استفاده کند، ادامه داد: به مشکلات بیمارستان کنگان توجه ویژه‌ای می‌شود، مشکلات در گام اول ساماندهی و طبقه بندی شده است، تجهیزات خوبی برای بیمارستان کنگان در نظرگرفته شده و قرار است  بیمارستان دیر به عنوان شعبه تخصصی مادر و کودک فعالیت کند.

او همچنین گفت: با پیگیری صورت گرفته میزان ته لنجی در همه نقاط استان به صورت مساوی خواهد بود.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احیاء تعاونی مرزنشینان به صورت جدی پیگیری می‌شود، بیان کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای به زودی در کنگان افتتاح می‌شود و ایجاد این دانشکده ورود نیرو‌های بومی را در شرکت‌های موجود در منطقه میسر می‌کند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاونی مرزنشینان نمانیده مجلس اشتغال ته لنجی اسکله کنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت های لیگ و فصل آینده است.

در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام ها هم مطرح شد، اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسایلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خبرنگار مهر اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 6087304

دیگر خبرها

  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد