Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:12:03 GMT

استخدام طراح دکوراسیون داخلی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۶۹۳

استخدام طراح دکوراسیون داخلی در تهران

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت  معتبر  جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران  از افراد  واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می کند.

متقاضیان می‌توانند، رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال کنند.

آدرس ایمیل:amirhossein_kh66@yahoo.com

انتهای پیام/ 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخدام در تهران استخدام نیرو دعوت به همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: امسال ۱۰۰ هزار معلم جدید استخدام می‌شوند

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، رضامراد صحرایی در مراسم تقدیر از معلمان نمونه، اظهار کرد: معلم کسی است که آینده کشور را معماری می‌کند؛ در قریب به ۶۰۰ هزار کلاس درس لحظه به لحظه آینده ایران در حال شکل‌گیری است. اینکه آینده ایران به چه شکل خواهد بود در مدارس و به دست معلمان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم جامعه عزیز شود باید معلم را قدر نهیم، افزود: اگر معلم را بالا ببریم، جامعه رشد می‌کند؛ جامعه‌ای که معلمش را گرامی بدارد؛ استحقاق هر پیشرفتی را خواهد داشت.صحرایی با اشاره به اینکه ۹۳ هزار معلم به عنوان معلمان منتخب برگزیده شدند، گفت: حدود ۳۰۰۰ معلم برتر در سطح شهرستان‌ها انتخاب شدند. ۳۲۰ معلم، منتخب استانی شدند و در نهایت ۲۰ معلم برتر کشوری انتخاب شدند. این اولین بار بود که معلمان، نشان معلم برتر را از رئیس جمهور دریافت کردند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: می‌گویند دو هفته‌ای است که حال همه کشور خوب است؛ علت این مسأله آن است که در این دو هفته از معلمان و کارهای آنها سخن گفته شد و از آنها تقدیر شد.صحرایی با اشاره به حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم مظلوم غزه اظهار کرد: باید به دانش آموزان‌مان بگویید در کشورهایی که داعیه حقوق بشر و دموکراسی می‌زنند، دانشجویان را به جرم اینکه فقط گفته بودند مظلوم را نکشید، برخورد کردند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هر آرزوی خوبی که برای جامعه داریم، محل تحققش در مدرسه است، افزود: جامعه قوی و جامعه با نشاط و اقتصاد قوی جز با توجه به معلم و مدرسه به دست نمی‌آید. هر چقدر که می‌خواهیم منظره مدرسه با نشاط‌تر و درخشان‌تر باشد باید به معلم و مدرسه توجه کنیم. بازگشت به مدرسه سیاست امروز کسانی است که دغدغه شکوفایی ایران را دارند.

صحرایی با تأکید بر اینکه امسال حدود یکصد هزار نفر به جامعه آموزش و پرورش خواهند پیوست، گفت: اگر پیوسته بر سیاست تقویت معلمان بپردازیم، امیدها برای شکوفایی هرچه بیشتر نظام تعلیم و تربیت بیشتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صحرایی: امسال ۱۰۰ هزار معلم جدید استخدام می‌شوند
  • سنگ تمام زاکانی برای چینی‌ها؛ بنرهای جنجالی شهرداری تهران برای مقایسه خودروی داخلی با چینی/ عکس
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • ایمیل‌ها کدام ویژگی‌های شخصیتی را افشا می‌کنند؟