Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:45:19 GMT

برگزاری ۱۴ عنوان برنامه هنری به مناسبت هفته دفاع‌مقدس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۸۱۰

برگزاری ۱۴ عنوان برنامه هنری به مناسبت هفته دفاع‌مقدس

مجید کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس انگیزه و فرصتی برای تولید آثار فاخر و ارزشمند هنری است تا با تولید این آثار عموم جامعه نیز بتوانند از ایثارگران و رزمندگان الگوبرداری درستی با توجه به شرایط جامعه داشته باشند.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در این راستا امسال نیز همچون سنوات گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری با همکاری دفاتر مختلف هنرهای نمایشی، تجسمی، مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری و آفرینش‌های ادبی حوزه هنری خراسان‌جنوبی برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان افزود: در مجموع امسال ۱۴ عنوان برنامه اصلی هنری توسط حوزه هنری خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: برگزاری شب خاطره دفاع مقدس با حضور رزمندگان، برگزاری شب شعر، تولید نماهنگ اثر تجسمی، تولید نمایش رادیویی با موضوع دفاع مقدس، اکران فیلم دفاع مقدس به صورت زنده و تهیه کلیپ معرفی شهدا و نشر آن در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها است.

کریمیان با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس تولید دو نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس خواهیم داشت، بیان‌کرد: برگزاری نمایشگاه ارائه محصولات دفاع مقدس و شرکت در نمایشگاه ۱۰۰ اثر تجسمی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های حوزه هنری خراسان‌جنوبی برای هفته دفاع مقدس است.

وی یادآور شد: امسال در هفته دفاع مقدس به واسطه شیوع کرونا رونمایی از کتاب را نخواهیم داشت چرا که به واسطه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ضرورت عدم تجمع نخواهیم توانست جشن رونمایی خوبی داشته باشیم.

کد خبر 5026990

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر هفته دفاع مقدس آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم کرمانشاه انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان محرم 99 زلزله مناسبت هفته دفاع مقدس حوزه هنری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر منطقه چهار شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس در حال اجرا است.

کرم صفری افزود: با هدف توسعه و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی، رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه نشاط، پویایی و زیبایی از ویژگی‌های مثبت بصری محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: طرح‌های مختلف و اقدامات بعدی به منظور افزایش آسایش و رفاه شهروندان در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی