Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از آموزش همگانی و کمک‌های اولیه هلال احمر به صورت مجازی خبر داد.

محمدی افزود: به مناسبت هفته کمک‌های اولیه و شیوع بیماری کرونا هلال احمر، استان مرکزی همگام با سراسر کشور کلاس‌های آموزش همگانی و کمک‌های اولیه را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: این آموزش‌ها از ملزومات زندگی است و چنانچه برای کسی اتفاق بیفتد می‌تواند به صورت خود امدادی درمان اولیه را انجام دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: هلال احمر استان مرکزی پس از رفع کرونا این آموزش‌ها را به صورت حضوری برگزار می‌کند.

کمک‌های اولیه مجموعه اقدامات و مراقبت‌هایی است که هنگام وقوع حادثه صورت می‌گیرد و هدف اصلی از این اقدامات جلوگیری از مرگ، پیشگیری و جلوگیری از پیشرفت ضایعات، صدمات و عوارض بعدی و یا کاهش درد و رنج مصدوم پیش از ارجاع به پزشک و پیش از انتقال به مراکز درمانیست که می‌تواند شامل اقدامات جسمی و یا روحی باشند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر استان مرکزی کمکهای اولیه کمک های اولیه استان مرکزی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان

دریافت 5 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: نیروهای امدادی هلال‌احمر همچنان در حال امدادرسانی به سیل زدگان کاشان هستند.

کد خبر 6087104

دیگر خبرها

  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی