Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@03:57:03 GMT

واکنش به مصاحبه احمدی نژاد با رادیوفردا

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۸۳۹

ساعت 24-محمود احمدی نژاد که ظاهرا این روزها هر کاری را برای دیده شدن انجام می دهد این‌بار مصاحبه با رسانه ای ضد انقلاب را انتخاب کرد و با رادیو فردا که از جمله رسانه های حامی تحریم و فشار حداکثری ترامپ علیه ایران است، گفت و گو و دوباره خود را سوژه کاربران فضای مجازی کرد.

احمدی نژاد در بخشی از این مصاحبه درباره علت نامه نوشتن به ولیعهد کودک کش سعودی بدون اشاره به جنایات آل‌سعود گفت : «هر انسانی می تواند در جهت صلح و دوستی و امنیت تلاش کند، وظیفه‌اش هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» همچنین درباره عملکرد خود در دوران ریاست جمهوری اش گفت : «از حرف ها و عملکردم در دوره ریاست جمهوری پشیمان نیستم» .

علاوه بر صحبت هایی که احمدی نژاد در این مصاحبه انجام داد، اصل اعتباربخشی به رسانه ای که حامی تحریم دارویی ایران است به مذاق کاربران توئیتری خوش نیامد و واکنش هایی را در پی داشت :

* امثال رادیو فردا دنبال جذب مخاطبند و چه کسی بهتر از احمدی‌نژاد که التماس‌هایش برای دیده شدن گوش فلک را پاره کرده. مردی که قاتل کودکان یمن را برادر می‌خواند عجیب نیست هم‌صحبت رسانه قاتلین حاج قاسم شود...

* در روزگاری که مدعیان شرافت عربی با رژیم صهیونیستی صلح اجباری می کنند، مصاحبه احمدی نژاد با سازمان سیا که هم حاج قاسم را ترور کرد و هم حتی از تحریم داروی مردم دریغ نکرد امری غیر طبیعی نیست! احمدی نژاد به بن سلمان گفته بود برادر... این همان عادی سازی است!

* احمدی نژاد ۱۳۹۹: من مخالف حصر بودم. ۱۴۰۰: من نمی خواستم سال ۸۸ کاندیدا بشوم. ۱۴۰۱: من مخالف ریاست جمهوری خودم بودم. ۱۴۰۲: من رئیس جمهور نبودم، اشتباه گرفتید. ۱۴۰۳: من احمدی نژاد نیستم. اصلاً احمدی نژاد نمنده؟!

* احمدی نژاد با مصاحبه‌اش به رسانه‌ای که دست در جیب دشمنان قسم خورده‌مان دارد، وجاهت بخشید. به گلناز اسفندیاری، مجری برنامه که از براندازان سلطنت طلب است، رسمیت داد!

* همه چیز مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا یه طرف ؛ تیکه آخر که میگه ان‌شاءا... موفق باشید یه طرف؛ بابا تو دیگه کی هستی برای دشمن ایران آرزوی موفقیت می کنی!؟

منبع: خراسان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران نسبت به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران واکنش نشان داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور جلسات امروز شورای شهر تهران بیان اینکه گزارش بازدید از محله جوادیه توسط آقای امانی ارائه خواهد شد، اظهار کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری هم درخصوص دو پروژه مهم یادگار امام(ره) و شهید شوشتری توضیحاتی ارائه خواهد داد. انتخاب قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه نیز قرائت خواهد شد. همچنین اصلاحیه غرف و میادین در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در شورایی که زنده است و قلب همه برای موضوعی مهم همچون حمل و نقل می‌تپد، می‌افتد و مسئله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود. مجلس زنده چنین مسائلی را هم دارد.

چمران گفت: ما در شرایط خاصی هستیم و برخی موارد مطرح شد که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. متاسفانه موارد عنوان شده ضرر می زند.  البته این موضوعات ربطی به شورا ندارد و خدا کند که آسیب نزند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها مطالب خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر کردند، یادآور شد: رسانه‌ها درخواست‌های مردم در مورد برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی را جویا شوند. دادستان کل کشور نامه بسیار خوبی به دولت ارسال کرده بود و فکر می‌کنم دولت باید این موضوع را پیگیری کند. البته وزیر صمت نسبت به این مسئله قول پیگیری داده است.

چمران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان نمایشگاه‌های رسمی پذیرفته شده است، تصریح کرد: بودجه خوبی برای تقویت و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!