Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@04:32:44 GMT

بارگذاری نرم‌افزار چینی در آمریکا ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۹۸۱

بارگذاری نرم‌افزار چینی در آمریکا ممنوع

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،  وزارت بازرگانی آمریکا در حال صدور دو دستورالعمل اجرائی است که بر اساس آنها امکان بارگذاری دو نرم افزار مذکور در آمریکا دیگر وجود نخواهد داشت.

مبنای این دستورالعمل ها دو فرمان اجرایی دیگر است که در اوائل آگوست توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به امضا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در این دستورالعمل ها این دو اپلیکیشن چینی را تهدید امنیت ملی برای آمریکا توصیف کرده بود.

بر همین اساس شرکت بایت دنس که مالک تیک تاک است ۴۵ روز فرصت دریافت کرده بود تا این اپلیکیشن را به یک شرکت آمریکایی بفروشد. قرار است از فردا دو اپلیکیشن وی چت و تیک تاک از فروشگاه های آنلاین اپل و گوگل حذف شوند. البته افرادی که از قبل برنامه های یادشده را نصب کرده اند فعلا می توانند از آنها استفاده کنند، اما به روزرسانی این دو برنامه هم دیگر ممکن نخواهد بود.

علاوه بر این هرگونه نقل و انتقال پول از طریق وی چت در آمریکا ناممکن می شود که این امر به هزاران چینی ساکن امریکا خسارت وارد خواهد کرد. چین هنوز نسبت به این خبر واکنشی از خود نشان نداده است.

پربیننده ترین با ۳میلیون چه موبایلی می‌توان خرید؟ +جدول پرداخت وام خرید لپ‌تاپ و موبایل بـه دانشجویان لوکس‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار چند؟ +جدول انواع موبایل اپل چند؟ +جدول عرضه گوشی نسل جدید وان پلاس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نرم افزار آمریکا وی چت تیک تاک قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا نام رسمی خود را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری ایتالیا رسما نام کامل خود را به اسکودریا فراری HP تغییر داد. دلیل تغییر نام تیم فراری امضای قرارداد جدید اسپانسرینگ با شرکت آمریکایی تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار Hewlett Packard است.

داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟

پیش از این گفته شده بود که شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به این تیم اجازه می‌دهد حقوق بالایی برای لوئیس همیلتون راننده جدید انگلیسی‌اش که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

فراری هم اکنون با 151 امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی تیمی فصل جاری فرمول یک قرار دارد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • آمریکا نباید از خط‌قرمزها عبور کند
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • (ویدیو) استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی