Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@08:59:15 GMT

توضیح پلیس درباره دستگیری راننده شوتی در عسلویه

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۰۲۹

توضیح پلیس درباره دستگیری راننده شوتی در عسلویه

خبرگزاری ایسنا: در توضیح پایگاه اطلاع رسانی پلیس آمده است: عصر دیروز پنج شنبه خودروی گشت انتظامی شهرستان عسلویه کاروانی از خودرو‌های حامل بار قاچاق (معروف به شوتی) را مشاهده که علاوه بر حمل کالای قاچاق اقدام به تخلفات حادثه ساز منجر به تصادفات فوتی در محور خروجی شهرستان می‌نمایند که یک دستگاه وانت بار از آن‌ها را متوقف و برای اعمال قانون و بررسی بیشتر قصد انتقال آن به کلانتری را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پاسخ آمده است: حین انتقال خودرو توسط ماموران انتظامی، تعدادی افراد شرور که دوستان راننده متخلف بودند (دیگر رانندگان خودرو‌های کاروان)، به قصد فراری دادن راننده و جلوگیری از انتقال خودرو با مسدود کردن مسیر با ماموران پلیس درگیر می‌شوند.

پایگاه خبری پلیس خاطرنشان کرد: یکی از دوستان راننده، با پاره کردن بند محافظ، محموله قاچاق را از خودرو پایین انداخته و با مامور کلانتری درگیر شده، که این موضوع منجر به دستگیری وی می‌شود.

در این گزارش آمده هیچگونه ضرب جرحی از طرف مامور پلیس صورت نگرفته و پلیس متهم را مهار و دستگیر کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس با اشاره به این مطلب که امنیت مردم خط قرمز پلیس است عنوان داشته که در این خصوص با هیچ کس تعارف نداشته و با اقتدار با برهم زنندگان امنیت و انضباط اجتماعی برخورد خواهد کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: عسلویه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

دیگر خبرها

  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان