Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@15:22:49 GMT

مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۱۴۸

مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارت را با حفظ سمت به عنوان «مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به غفاری آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان "مشاور اینجانب " منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند متعال و بر اساس اهداف، برنامه‌ها و خط مشی دولت تدبیر و امید و با بهره‌گیری از تجارب ارزنده اساتید، محققان، کارشناسان و همکاران متعدد و ایثارگران جامعه آموزش عالی کشور و مشارکت فعال دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه‌ها در گسترش و تعمیق فرهنگ ایثارگران در وزارت، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و موسسات وابسته اعم از اعضای هیئت علمی، مدیران، کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر و جانباز، برنامه‌های مناسبی طراحی تا به لطف الهی و فعالیت اثربخش جناب‌عالی و همکاران روحیه و منزلت این عزیزان و خانواده‌های محترمشان بیش از پیش تقویت شود.

منصور غلامی همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات علی محبی، مشاور سابق وزیر علوم در امور ایثارگران، در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 5027055 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور غلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش آموزش مجازی وزارت علوم تحقیقات و فناوری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشجویان سال تحصیلی جدید دانشگاه ها آزمون کارشناسی ارشد آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران امور ایثارگران وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریفت کردند.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

وی گفت: این افزایش شامل همه طیف های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی درخصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه ها خبرها را درست منعکس نمی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229538 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور/فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است