Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@04:47:28 GMT

صیادمنش به استقلال برمی گردد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۳۳۵

صیادمنش به استقلال برمی گردد؟

به گزارش افکارنیوز،

اللهیار صیادمنش روز گذشته در گفت‌وگویی کوتاه درباره تصمیم بزرگ و جدیدی که در فوتبال اروپا گرفته حرف زد و شایعه تمایل به بازگشتش به استقلال را تکذیب کرد.

از فنرباغچه جدا شدی؟

در مدتی که در خدمت باشگاه فنرباغچه بودم تجربیات ارزنده‌ای را به دست آوردم و متوجه شدم تفاوت فوتبال در سطح بالا و یا اروپایی چقدر با فوتبال در لیگ کشورمان متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط زندگی حرفه‌ای و تمرینات و همه‌چیز برایم جالب و البته آموزنده بودند و امیدوارم این بستر خوبی برای پیشرفتم در آینده شود تا نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.

چه شد که به لوهانسک رفتی؟ مگر تیم جدیدت دونتسک نبود؟

در واقع من به تیم شاختار پیوسته‌ام و حالا به صورت قرضی به تیم لوهانسک می‌روم تا آنجا جای خالی مهاجم فصل قبل‌شان که از این تیم جدا شده را بگیرم. خیلی برای بازی در لیگ اوکراین اشتیاق دارم و دوست دارم هرچه زودتر به این تیم و تمریناتش بروم.

چه زمانی به اوکراین می‌روی؟

فکر می‌کنم تا روز دوشنبه ویزای من صادر شود و راهی اوکراین شوم و الان هم منتظر همین ویزا هستم.

می‌دانی این تیم در لیگ اروپا هم حضور دارد؟

بله! اتفاقاً از این بابت خیلی خوشحالم، چون اگر خدا بخواهد می‌توانم تجربه بازی در لیگ اروپا را هم به دست بیاورم.

خبر داری تیم جدیدت در شروع فصل جدید دو باخت داشته و در رده ۱۳ جدول است؟

گفتم که این تیم مهاجم اصلی اش را از دست داده، ضمن اینکه اول فصل است. حتماً این تیم را به رده‌های بالای جدول برمی‌گردانیم.

چندی قبل گفته شد می‌خواهی به استقلال برگردی؟

نه! من چنین حرفی نزده بودم و با تمام احترامی که برای تیم استقلال قایل هستم ولی دوست دارم در اروپا توپ بزنم و امیدوارم در این راه موفق باشم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال فنرباغچه استقلال فنرباغچه صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در مورد آینده فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال پیچیده شدن است. تصمیم شورای عالی ورزش برای ایجاد کمیسیون نظارت بر فدراسیون فوتبال باعث ناراحتی یوفا شده است. بعد از برکناری روبیالس، پدر روشا جانشین موقت او شد ولی اخیرا اتهاماتی به او نیز وارد شده تا از حضور در انتخابات ریاست محروم شود. در واقع فدراسیون فوتبال اسپانیا اکنون بدون رئیس است.

بنابراین، صرف نظر از تصمیم کمیته راهبری شورای عالی ورزش، دخالت احتمالی دولت هرگز به مذاق فیفا و یوفا خوش نمی آید.

فیفا بارها تاکید کرده است که سیاستمداران و دولت نباید در تصمیمات فدراسیون فوتبال یک کشور دخالت کنند و به همین منظور اخطار اول به اسپانیا داده شده است. مارکا امروز نوشت که حالا حضور اسپانیا در جام ملت‌های اروپا و باشگاه‌های این کشور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده در خطر جدی قرار دارد.

دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دولت اسپانیا کنترل فدراسیون را در دست گرفته و همین زنگ خطر را به صدا درآورد. موضوع جدی است و هم یورو 2024 و هم آینده تیم های اسپانیایی در اروپا در خطر قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان