Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:06:50 GMT

تیم ولسرویسز قهرمان جام حذفی تنیس کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۴۸۶

تیم ولسرویسز قهرمان جام حذفی تنیس کشور شد

 به گزارش  ایرنا،  مرحله  نهایی رقابت‌های جام حذفی تنیس باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور طی روزهای ۲۴ تا ۲۹ شهریور ماه در زمین‌های دهکده ورزشی چهار باغ استان البرز برگزار شد.

در فینال این دوره از رقابت‌ها تیم ولسرویسز توانست با نتیجه ۲ بر یک توسعه امین دارو را شکست دهد و صاحب عنوان قهرمانی شود. توسعه امین دارو  هم نایب قهرمان  شد و  بیمه حکمت ایرانیان صبا و آکادمی مومن زاده در جایگاه سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جام حذفی تنیس باشگاه‌های کشور مربوط به سال ۹۸ بوده که به دلیل شیوع کرونا چندی پیش ادامه رقابت‌های آن برگزار شده است. در جام حذفی  ۱۶ تیم حضور داشتند.

همچنین رقابت‌های جام حذفی  زنان از چهارم مهر ماه امسال به میزبانی فدراسیون تنیس و در دهکده ورزشی چهار باغ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها تنیس فدراسیون تنیس استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس فدراسیون تنیس استان البرز تنیس فدراسیون تنیس استان البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا

پرونده رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا در بخش دختران با قهرمانی تیم ایران بسته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا که از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران کشورمان همراه شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران