Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جعفری مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن بسیاری از کسب و کارها، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم به ارائه تسهیلاتی برای مشاغل آسیب دیده گرفت.

او با اشاره به اینکه ۱۴ رسته شغلی برای ارائه تسهیلات مشخص شده‌اند، افزود: تسهیلات به مشاغل آسیب دیده به دو منظور تامین بخشی از هزینه‌های کارگری واحد‌ها و همچنین تامین هزینه‌های جاری ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، تصریح کرد: سهم استان زنجان، ۱.۲ از کل اعتبار کشوری است، این رقم در حالی است که تعداد ثبت‌نام کنندگان در طرح ارائه تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا در استان زنجان ۱.۸ کل ثبت نام کنندگان کشوری بوده و به لحاظ ریالی نیز ۱.۵ درصد کل درخواست‌های ثبت شده کشور است.

جعفری ادامه داد: منابع تعیین شده در این طرح به میزان کافی تامین شده و از این جهت هیچ نگرانی در استان زنجان نداریم.   او یادآور شد: تاکنون ۹ هزار و ۵۵۳ پرونده در سامانه ارائه تسهیلات ثبت شده که رقمی بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان است که از این میان تا کنون رقمی معادل ۶۴ میلیارد  و پانصد میلیون تومان پرداخت شده است.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات کرونا تعاون کار و رفاه اجتماعی ارائه تسهیلات استان زنجان آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان