Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-دبیر فدراسیون والیبال گفت: مذاکرات با آلکنو خوب پیش می‌رود و این مربی عنوان کرده که شرایط خود را برای فدراسیون ارسال خواهد کرد.

میلاد تقوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه تکلیف تیم شهروند ارادک برای حضور در لیگ برتر والیبال چه می‌شود، اظهار داشت: مسئولان تیم شهروند اراک پیش از آغاز لیگ مدارک خود را به فدراسیون ارسال کرده بود که این مدارک ایراداتی داشت و ناقص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود مدارک خود را تا قبل از اولین بازی خود تکمیل کنند؛ اما این کار را نکردند و در اولین باز هم توقع داشتند که فدراسیون برای اعضای تیمشان آیدی‌کارت صادر کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و مقابل هورسان با باخت فنی روبرو شدند.

وی ادامه داد: تیم شهروند اراک اگر تا روز یکشنبه و تا پیش از دومین بازی خود مدارک خود را تکمیل نکند باز هم نتیجه باخت فنی برای این تیم ثبت خواهد شد و از لیگ کنار گذاشته می‌شود.

دبیر فدراسیون والیبال درباره اینکه مذاکره با آلکنو به کجا رسید، تصریح کرد: مذاکرات با آلکنو خوب پیش می‌رود و این مربی عنوان کرده که شرایط خود را برای فدراسیون ارسال خواهد کرد. البته قرار شده سایر گزینه‌ها هم شرایط خود را برای فدراسیون ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: چرا لیگ برتر والیبال باید برگزار شود؟/ مخالفت‌هایی از جنس بهانه

انتهای پیام/

برچسب ها: میلاد تقوی فدراسیون والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال میلاد تقوی فدراسیون والیبال فدراسیون ارسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد

جدیدترین رای کمیته استیناف در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

طرفداری | کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

 گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد