Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@20:24:15 GMT

قرارداد دلاری در ایران ممنوع نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۶۴۶

قرارداد دلاری در ایران ممنوع نیست

مصوبات سازمان لیگ گاها با برداشت های بد از سوی مدیران باشگاهی و حتی تماشاگران تیم ها همراه می شود؛ یکی از این قانون ها منع قرارداد دلاری با بازیکنان است. 

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس یکی از مصوبات سازمان لیگ عقد قرارداد دلاری با بازیکنان و هم چنین مربیان ایرانی ممنوع است اما باشگاه ها می توانند با بازیکنان و هم چنین مربیان خارجی بر اساس واحد پول های رایج جهانی از جمله دلار قرارداد امضاء کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ابلاغ این مصوبه نمی توان گفت بستن قراردادهای دلاری در ایران ممنوع شده است. به واقع باشگاه ها تنها از عقد قرارداد دلاری با بازیکنان ایرانی منع شده اند. 

 

گفتنی است در فصل جاری حضور بازیکنان و مربیان خارجی جدید در ایران ممنوع شده است؛ البته سازمان لیگ برای اینکه خلاء حضور خارجی ها را در ترکیب تیم های ایرانی پر کند سهمیه تیم ها در جذب بازیکن بزرگسال و زیر 25 سال را 3 بازیکن افزایش داده است. بر این اساس هر تیم می تواند با 63 بازیکن وارد بازی های فصل جدید شود.

سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر قرارداد دلاری سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس با پایان فصل به اتمام می‌رسد و این باشگاه طبق روال و قاعده برای اینکه بازیکنانش را از دست ندهد تکلیف تمدیدی‌های خود را مشخص کند. از ترابی، امیری، گولسیانی، صادقی، رفیعی، ریگی، اسماعیلی، هنانوف، فرجی و علی نعمتی به عنوان بازیکنانی یاد می‌شود. 

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سعید صادقی جزو بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود نیست چون وی در ابتدای همین فصل قرارداد 2 ساله ای را با این باشگاه امضا کرده است اما باشگاه به طور جدی‌تر مذاکرات با مهدی ترابی، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر را آغاز کرده است.

باشگاه پرسپولیس باید نفراتی را هم که به طور اتوماتیک قراردادهایشان تمدید می‌شود یا قرارداد دارند تا پایان اردیبهشت به سازمان لیگ معرفی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ذوالفقارنسب: لیگ برتر با هزینه‌های نجومی، از نظر فنی ضعیف است
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا