Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، لروی سانه در تیم جدیدش درخشید. وی که چندین هفته قبل منچسترسیتی انگلیس را ترک کرد، در نخستین بازی بوندس لیگایی اش برای بایرن مونیخ، گل هم زد.

سانه شب گذشته در بازی افتتاحیه فصل 2021-2020 مقابل شالکه که با برد 8 بر صفر تیمش همراه بود، دقیقه 71 گلزنی کرد.

او گفت: بسیار خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن فصل گذشته با بازیکنانی بسیار خوب و روحیه تیمی بسیار عالی در سطح بالایی قرار داشت. بازیکنان توانستند 3 گانه کسب کنند اما با این برد نشان دادند همچنان تشنه برد و موفقیت هستند.

وی که خود فوتبالش را با شالکه آغازکرد، افزود: چنین شروعی مقابل شالکه و در خانه بسیار عالی است. خیلی خوب شد که در کنار دیگر بازیکنان، توانستم بازی کنم. با این تعداد گل زیاد، یک شب و بازی خوب را پشت سرگذاشتیم.

سانه ادامه داد:در این بازی از فرصت ها استفاده کردیم و اجازه ندادیم موقعیتی از دست رود.

او در مورد شرایط آمادگی اش عنوان کرد: می خواهم با تمام توانم بازی کنم. هنوز کاملا آماده نیستم اما می خواهم سهم خود را به نحو کامل انجام دهم و باعث کمک به تیمم شوم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال شالکه پسران گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار می گیرد.

طرفداری | ملوان در جام حذفی به مصاف سایپا می رود.

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

قوهای سپید که در ورزشگاه سن سیروس میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد