Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کامپوند پس از برگزاری اولین اردوی کمانداران در آب یک قزوین گفت: هر چند کمانداران 7 ماه از اردوی آمادگی دور بودند اما کمتر با افت رکورد مواجه شده بودند و شرایط راضی کننده بود.

اسماعیل عبادی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت کمانداران کامپوند در  اولین اردوی آمادگی که در آب یک قزوین برگزار شد اظهار کرد: بعد از 7 ماه دوری و تعطیلی اردوها به دلیل بیماری کرونا حضور کمانداران در اولین اردو از نظر رکوردی راضی کننده بود و زیاد با افت رکورد مواجه نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در بخش زنان افت رکورد محسوس بود و نسبت به مردان با افت بیشتری مواجه بودند.

وی گفت: در این اردو سعی کردیم روزی 7 ساعت تمرین در قالب استقامت بدنی کار کنیم تا کم کم کمانداران به شرایط اردو عادت کنند تا بتوانند خود را وقف دهند.

سرمربی تیم ملی کامپوند خاطر نشان کرد:  در اولین اردو سعی کردیم تمرینات را به صورت سبک شروع کنیم  و با افزایش استقامت بدنی کمانداران آنها را برای تمرینات تخصصی و سخت تر آماده کنیم تا بتوانیم دوباره آمادگی ورزشکاران را به حالت قبل از کرونا برسانیم.

عبادی خاطر نشان کرد: اگر اردوها تداوم داشته باشد  کم کم با  افزایش فشار تمرینات می‌توانیم دوباره رکورد کمانداران را ارتقا دهیم و آنها را برای حضور در مسابقات آماده کنیم به هر صورت اولین اردو، اردوی خوبی بود و شرایط از هر نظر راضی کننده بود.

وی زمان برگزاری دومین اردوی آمادگی کمانداران از هفته دوم  مهر در آب یک قزوین عنوان کرد و افزود: تلاش بر این است تا بتوانیم افت رکوردی که در طی 7 ماه دوری از اردو داشتیم جبران کنیم  و دوباره کمانداران را به آمادگی قبل برسانیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش آیا در دومین اردو نفراتی که به اردوی اول دعوت شدند حضور دارند یا خیر گفت:  همان نفراتی که در اردو اول دعوت شدند به اردوی دوم نیز دعوت خواهند شد و یا شاید نفرات دیگری به اردو اضافه کنیم تا بتوانیم عملکرد کمانداران را در جریان اردوها  از نظر رکوردی مورد بررسی قرار دهیم.

وی پیرامون این پرسش با توجه به این که امکان برگزاری انتخابی تیم ملی وجود ندارد آیا شرایط حضور کماندارانی که از تیم ملی دور هستند در اردو فراهم شده است یا خیر اظهار کرد: تا جای که اطلاع دارم فدراسیون به دنبال برگزاری مسابقات لیگ است و اگر لیگ برگزار شود فرصت خوبی برای کماندارانی است که در تیم ملی حضور ندارند و می‌تواند با محک خود در لیگ شانس حضور در تیم ملی را پیدا کنند. همچنین مامی‌توانیم فرصت را  در مسابقات آینده برای کمانداران فراهم کنیم. به هر صورت با ارزیابی کمانداران در مسابقات درلیگ می‌توانیم بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسماعیل عبادی راضی کننده اولین اردو افت رکورد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد