Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: تفاوت سپاه با یک موسسه پیمانکاری در این است که ماهیت سپاه تجاری نیست همچنین خدمت‌رسانی به جای سود و توجیه اقتصادی ملاک اجرای انواع پروژه‌های سازندگی و محرومیت زدایی است. - اخبار استانها -

سردار محمد شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با تاکید بر اینکه "تاکنون اقدامات سپاه در تقابل با هیچ مجموعه‌ای نبوده بلکه در بسیاری از موارد یاری کننده دیگر ارگان‌ها به حساب آمده است" اظهار داشت: سپاه به دنبال این است که ملت ایران به جایگاه شایسته و مستقل خود در سراسر جهان برسد زیرا از بدو تشکیل سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دغدغه این سازمان انقلابی دغدغه مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرزندان شایسته و برومند ملت ایران با باور، تعهد و تخصص وارد مجموعه سپاه شده و ویژگی بارز کار آن‌ها این است که پروژه‌های مختلف را در حداقل زمان با حداکثر کیفیت و استاندارد‌ تقدیم مردم می‌کنند این در حالی است که عده‌ای با ساختن انواع و اقسام بروکراسی‌های اداری در مقام مخالف با سپاه درمی‌آیند اما مردم به خوبی خدمت‌گزاران خود را می‌شناسند.

شاهرخی ادامه داد: به همین علت در هرجایی که دیگران بنا به برخی شرایط دشوار توانایی حضور نداشته باشند، سپاه با قدرت به یاری مردم می‌شتابد به عنوان مثال بسیج سازندگی با استفاده از نیروهای جهادگر بسیجی در مناطق صعب‌العبور برای خدمت‌رسانی همیشه آماده هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه یک دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب در مورد گستره‌ای از مردم آسیب دیده از بیماری کرونا بود، تصریح کرد: ویژگی ملت ایران ایثارگری، توجه به هم‌نوع و بی‌تفاوت نبودن به سرنوشت اطرافیان است.

سردار فدوی: همگرایی جبهه باطل برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی با شکست روبه‌رو می‌شودمسابقه کتابخوانی "سیره سردار سلیمانی" در رشت برگزار می‌شودجُنگ شبانه دفاع‌مقدسی در شبکه‌های استانی تلویزیون/ برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای سردار قاسم سلیمانی

وی خاطرنشان کرد: دارا و ندار با وجود تمام مشکلات اقتصادی در بحث مواسات و کمک مومنانه فوق‌العاده و خلاف تصور مشارکت کردند که این همکاری و وحدت مردم ایران به نوبه خود در جهان بی‌نظیر و بی‌مثال بود.

شاهرخی با بیان اینکه ملت ایران خالق انواع فرصت از دل تهدید‌های سخت بوده و یک تهدید مردم را زمین‌گیر نمی‌کند، گفت: در استان‌ ما از همان روزهای نخست شیوع کرونا، بانوان با چرخ‌های خیاطی خود در مکان‌های مشخص شده از سوی سپاه و بسیج حاضر شدند و در تولید ماسک شبانه و روز جهاد کردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: تولید جهادی ماسک و مواد ضدعفونی کننده و گندزدایی معابری شهری توسط جهادگران بسیجی از نگرانی مردم تا حدودی کاست و سبب شد تا تنها دغدغه کادر زحمت‌کش درمان مراقبت و مداوای بیماران کرونایی باشد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه جنگ استانداری قزوین مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه جنگ استانداری قزوین ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار نعمت‌الله باقری، امشب، در آیین تکریم و معارفۀ استاندار لرستان، گفت: براساس ظرفیت‌های موجود آن‌گونه که باید اقداماتی در این استان انجام نشده‌ است.

او اضافه کرد: بسیج سازندگی سپاه لرستان در حوزه اشتغال‌زایی ۳۲۰ میلیارد در سال ۱۴۰۱ و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در حوزه آب‌رسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دست اقدام است، عنوان کرد: ۷۰درصد از این میزان عملیاتی شده‌است و  ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه در مرحله دوم آب‌رسانی امضا شده‌است.

باقری یادآور شد: ۱۸میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد منعقد شده‌است و بیش‌از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده‌است و امیدواریم به سرانجام برسد.

او تأکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست‌نخورده باقی مانده‌است، اما به‌اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه ظرفیت‌های دولت برای استفاده از استعدادهای موجود در این استان باید پای‌کار بیاید، بیان کرد: زیویار تلاش خود را در لرستان به‌کار گرفت و با سپاه همکاری قابل‌تقدیری داشت.

باقری گفت: تعامل و همکاری بین اعضای شورای تأمین، نماینده ولی‌فقیه و دستگاه قضایی در هر استانی مهم است که در لرستان این تعامل به‌خوبی آشکار بود.

او در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره کرد و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، قدرت پوشالی داشت و به فرمان مقام معظم رهبری به‌دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونسیتی با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که داشت انتظار می‌رفت از شکست جلوگیری کند، اما موفق نبود و ندای لبیک یا ایران، لبیک یا خامنه‌ای سر داده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین