Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا شما به هم به حوزه تکنولوژی علاقمند هستید. علاقمندی شما بیشتر در کدام زمینه‌هاست؟ موردی که این روزها همه کاربران، از همه قشر و با هر سن و سلیقه‌ای به آن توجه می‌کنند حوزه الکترونیک و کالاهای مصرفی است که از جمله آنها می‌توان به گوشی موبایل، تبلت، ساعت‌های هوشمند و...اشاره کرد. 19کالا در رابطه با این محصولات به نکاتی اشاره خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از اینکه به مواردی در رابطه با قیمت گوشی و یا سایر اطلاعات مرتبط با خرید آن صحبت شود 19کالا قصد دارد که اطلاعاتی را پیرامون روند و یا ترند‌های تاثیرگذار بر ساخت دستگاه‌هایی مثل گوشی موبایل اشاره کند.

 

گوشی موبایل از جمله کالاهایی مصرفی محسوب می‌شود که در طی سال‌های اخیر پیشرفت قابل‌توجهی داشته است، به طوری که نمی‌توان آن را صرفاً یک دستگاه جهت برقراری تماس در نظر گرفت. شاید زمانی که مارتین کوپر اولین گوشی موبایلی را ساخت فکرش را نمی‌کرد که بعد از چندی بتواند به یکی از تأثیرگذارترین دستگاه‌های ساخته شده بر زندگی تبدیل شود؛ اگر سری به لیست گوشی‌های موبایل ارائه شده در سایت 19کالا بزنید متوجه خواهید شد که این دستگاه‌ها طی سال‌های اخیر متحمل تغییرات فراوانی شده‌اند؛ برای مثال سال 2019 روند طراحی گوشی‌های موبایل وارد فاز جدیدی شد. از جمله ترندهایی که روند طراحی گوشی‌های موبایل را تغییر داد می‌‌توان به دوربین‌های چندگانه، نمایشگر‌های هول پانچ و... اشاره کرد. اکنون نیز طراحی این گوشی‌ها به سمت دوربین زیر نمایشگر و یا مواردی از این قبیل پیش می‌رود.

 

19کالا همواره سعی کرده با تکنولوژی روز پیش رود و جدیدترین گوشی‌های موبایل را از تمام برندها از گوشی اپل گرفته تا گوشی ریلمی را در سایت خود ارائه دهد. به طوری که شما بر خلاف بسیاری از سایت‌ها که تنها محصولات موجود را ارائه می‌دهند، می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را به همراه نقد و بررسی کامل، تصاویر 360 و امکاناتی از این قبیل را هم مشاهده کنید. به همین دلیل اگر عاشق دنبال کردن حوزه‌های تکنولوژی هستید این سایت می‌تواند اطلاعات کاملی را در این زمینه به شما ارائه دهد. یکی از ترندهای جنجالی که از سال 2019 بر این حوزه حاکم شد ظهور گوشی‌هایی با نمایشگر منعطف و تاشو بود که شما می‌توانید در سایت 19کالا جدیدترین مدل‌های این نوع گوشی‌ها از برندهای مختلف را ببینید.

 

یکی از وجه تمایزات سایت فروشگاهی 19کالا در واقع هنگام بودن با تکنولوژی‌های روز دنیاست چیزی که شاید در کمترین سایت فروشگاهی می‌توانید ببینید. یکی دیگر از ترندهایی که اخیراً سروصدای زیادی به پا کرده، استفاده از لنزهای 108 مگاپیکسلی است. در این سایت فروشگاهی نیز شما می‌توانید گوشی‌هایی را از برندهای مختلفی ببینید که از این لنز‌ها استفاده کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود که امسال هم استفاده از این نوع لنز افزایش یابد.

نظر شما در مورد تکنولوژی 5G چیست؟ یکی دیگر از ترندهای تأثیر‌گذار بر دنیای موبایل استفاده از شبکه 5G است، این تکنولوژی نیز اخیراً سر و صدای زیادی به پا کرده است، گرچه در کشور ما هنوز آن طور که باید زیرساخت‌های آن فراهم نشده، اما شما می‌توانید مدل‌هایی را از گوشی‌های مختلف با پشتیبانی از این تکنولوژی را هم در این سایت مشاهده کنید.

 

علاوه بر موارد گفته شده، شرکت‌های سازنده گوشی موبایل همواره بر سر ارتقاء فنآوری فست شارژ نیز با هم به رقابت می‌پردازند، به طوری که پیش‌بینی می‌شود در آینده نه چندان دور شاهد مدل‌هایی از گوشی موبایلی باشیم که از تکنولوژی فست شارژ 100 واتی بهره خواهد برد. برای مثال، سریع‌ترین فست شارژ متعلق به شرکت اپو است؛ اما اگر به لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در سایت فروشگاهی 19کالا نیز سری بزنید متوجه خواهید شد که گوشی‌های مثل شیائومی می 10 پرو و یا گلکسی اس 20 اولترا نیز از سریع‌ترین نسخه فست شارژ بهره برده‌اند.

 

فروشگاه اینترنتی 19کالا در ادامه به مواردی اشاره خواهد کرد که هر خریداری می‌بایست قبل از خرید از یک فروشگاه اینترنتی مد نظر قرار دهد.

همان طور که می‌دانید در هر حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در زمینه فروش کالاهای الکترونیکی به فعالیت می‌پردازند؛ اما اینکه کدام یک از این فروشگاه‌ها مشتری مداری را به نحو احسن در برنامه خود قرار داده باشند مهم است. 19کالا به شما پیشنهاد می‌دهد که قبل از خرید گوشی موبایل از مواردی مثل اعتماد، اصالت و سلامت کالا و قیمت واقعی محصول مطمئن شوید.

سایت 19کالا که سعی کرده تا شناخت کامل محصول به مشتری را در سرلوحه کار خود قرار دهد و همین موضوع یکی از امتیازات آن به نسبت سایر سایت‌های فروشگاهی به حساب می‌آید. برای همین نیز شما زمانی که وارد این سایت می‌شوید با محیط کاربری متفاوتی روبه‌رو می‌شوید. برای اینکه محصول را ملموس‌تر خرید کنید تصاویر 360 درجه نیز در کنار موارد دیگر مثل نقد و بررسی کامل محصول، تصاویر دقیق و همچنین امکان مقایسه مدل‌های مختلف در این سایت فراهم شده است.

 

در رابطه با اصالت و سلامت کالا هم همین بس که بدانید تمامی محصولات ارائه شده بیمه بوده که در کمتر سایت فروشگاهی می‌توان چنین امکانی را دید. همچنین تمامی مدل‌های گوشی موبایل از هر برندی که قصد خرید داشته باشید رجیستر شده و به همراه کد فعال‌سازی ارسال خواهد شد. از آنجایی که تمامی کالا‌های ارائه شده به همراه گارانتی معتبر ارائه می‌شوند از این بابت نیز هیچ نگرانی نخواهید داشت.

 

در واقع این سایت توانسته است با پشتیبانی 24 ساعته و در کنار قیمت رقابتی و مقرون به صرفه طیف وسیعی از کاربران را از سراسر کشور به خود جلب کند. خاطر نشان می‌شود که در کنار تمامی موارد مطرح شده، شما اگر به این سایت سری بزنید متوجه تفاوت فاحش قیمت محصولات آن به نسبت سایر فعالین این حوزه خواهید شد که از امتیازات این سایت محسوب می‌شود.

جمع بندی:

19کالا به عنوان یک سایت فروشگاهی که در بسیاری از موارد در شناخت کامل محصول به مشتری پیشگام این بازار بوده به شما توصیه می‌کند که خرید انترنتی از یک فروشگاه معتبر را اولین اولویت خود در خرید گوشی موبایل قرار دهید سپس به سراغ مواردی چون قیمت مقرون به صرفه و یا بررسی اینکه کدام مدل گوشی برای شما بهترست بروید.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گوشی های موبایل سایت فروشگاهی گوشی موبایل فست شارژ گوشی ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس وعده داده بود که برای این گوشی‌ها سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، آخرین به‌روزرسانی وان پلاس ۸ دارای وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) است و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی وان پلاس ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق منتشر خواهد شد.

از مشخصات وان پلاس ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار اعلام شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899416

دیگر خبرها

  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن