Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@21:42:38 GMT

کارت ملی هوشمند ۹۵۰۰ همدانی آماده تحویل است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۲۴۵۵

کارت ملی هوشمند ۹۵۰۰ همدانی آماده تحویل است

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، اسد حسن‌زاده زورمند درباره وضعیت صدور کارت‌های ملی هوشمند در استان همدان عنوان کرد: یکسری مشکلات با توجه به وارداتی بودن بدنه کارت‌های ملی وجود داشت که خوشبختانه با تلاش‌های انجام‌شده در کشور، مراحل تولید اولیه کارت‌های ملی داخلی انجام شده است. با توجه به مسائل امنیتی کارت‌های ملی تولید آن‌ها به سادگی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این زمینه در کشور به تولید انبوه نرسیده‌ایم اما در مرحله افزایش تولید هستیم و امیدواریم با تولید انبوه، تحویل به سازمان و تأمین منابع مالی آن بتوانیم کارت‌های ملی هوشمند را به‌تمامی افراد متقاضی تحویل دهیم.

مدیر کل ثبت احوال استان همدان ادامه داد: استان همدان تا نیمه شهریورماه سال جاری با ۸۹.۵۶ درصد پوشش واجدین شرایط تعداد ثبت‌نام‌های انجام‌شده برای دریافت کارت ملی هوشمند را به یک‌میلیون و ۲۹۳ هزار و ۳۳۴ مورد رسانده است. این میزان در کشور برابر ۹۲ درصد است، حدود ۱۱ درصد از واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان همدان برای دریافت کارت ملی خود پیگیری‌های لازم را نداشته‌اند. تا نیمه شهریورماه ۹ هزار و ۴۷۵ فقره کارت در دفاتر و ایستگاه‌هایی که مرتبط به آن‌ها است، چاپ‌شده و آماده تحویل است.

حسن‌زاده زورمند از متقاضیان کارت‌های ملی هوشمند خواست شماره تماس‌هایی که در زمان ثبت‌نام ارائه می‌دهند، یک خط فعال و متعلق به خود فرد باشد. در مراحل مختلف، تنها راهی که توسط آن امکان استعلام وجود دارد از طریق پیامک به خطوط افراد است. افرادی که برای دریافت کارت‌های هوشمند ملی خود اقدام کرده‌اند اما بدنه کارت آن‌ها آماده نشده است، کد ره‌گیری آن‌ها به‌عنوان سری سریال کارت‌های هوشمند قابل‌قبول است و با آن می‌توانند خدمات دریافت کنند اما به‌محض فعال‌سازی کارت آن‌ها، این کد ره‌گیری دیگر قابل‌قبول نخواهد بود.

مدیرکل ثبت‌احوال استان همدان خطاب به مردم استان همدان گفت: متقاضیان کارت هوشمند ملی برای اطلاع از وضعیت کارت خود، می‌توانند بدون مراجعه به ادارات ثبت‌احوال یا دفاتر پیشخوان با استفاده از کد USSD تلفن همراه خود و واردکردن #۶۰۹۰*۴* از وضعیت کارت هوشمند خود مطلع شوند. افرادی که در مدت چند سال اخیر، محل سکونتشان تغییر کرده باید در سامانه اعلام تغییر نشانی سازمان ثبت‌احوال کشور وارد و نشانی جدید خود را وارد کنند.

کد خبر 550396 برچسب‌ها استان همدان ثبت احوال کارت ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان ثبت احوال کارت ملی کارت های ملی دریافت کارت استان همدان ملی هوشمند ثبت احوال کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد

این کتاب که از مجموعه سرگذشتنامه‌ها و یادنامه‌ها است با پژوهش و نگارش مهدی مظفری ساوجی منتشر شده است.

کتاب «محمد دبیرسیاقی: احوال و آثار» در تلاش است تا تصویری روشن از زندگی و فعالیت‌های علمی دکتر محمد دبیرسیاقی به عنوان پژوهشگر، لغت‌شناس و مصحح متون کهن، پیش‌روی محققان و علاقه‌مندان به زبان و ادبیات فارسی بگذارد.

این کتاب ۱۶۶ صفحه‌ای با قیمت ۱،۳۰۰،۰۰۰ ریال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از ۱۹ لغایت ۲۹ اردیبهشت از غرفه انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تهیه کنند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • «احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم