Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:21:26 GMT

پیش بینی باران ۵ روزه در برخی استان ها

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۲۵۰۳

پیش بینی باران ۵ روزه در برخی استان ها

سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش های ۵ روزه باران طی امروز در برخی استان ها نسبت به مخاطره افزایش ارتفاع امواج در خلیج فارس هشدار داد.

به گزارش مشرق، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز افزاش نسبی دما در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و شمال شرق پیش‌بینی‌شده است. از بعدازظهر امروز بانفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل بار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت فردا در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و روز دوشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی نیز پیش‌بینی‌شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از اواخر امروز و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهی نسبی دما در نوار شمالی پیش‌بینی می‌شود و در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

روزهای شه شنبه و چهارشنبه نیز در ارتفاعات البرز مرکزی و شال غرب بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود. به گزارش تسنیم، آسمان تهران طی امروز تا چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی‌شده است. کمینه دمای امروز پایتخت ۱۹ و بیشینه دما ۳۱ درجه خواهد بود.

سازمان هواشناسی همچنین در اطلاعیه ای نسبت به افزایش ارتفاع موج بین یک تا ۱.۵ متری در  شمال خلیج فارس و به تدریج بخش های مرکزی آن هشدار داد.

اثر مخاطره این پدیده طبیعی پاره شدن تورهای صیادی، غرق شدن قایق های کوچک و شناورهای سبک اعلام شده و سازمان هواشناسی توصیه کرده از هرگونه تردد قایق های سبک و تفریحی، شنا کردن و فعالیت شیلاتی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری خودداری شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین سازمان هواشناسی بارش باران اخبار حوادث سازمان هواشناسی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران و‌کاهش محسوس دما در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، هواشناسی البرز با اعلام هشدار سطح نارنجی برای استان، رگبار و‌ بارش پراکنده باران و کاهش محسوس دما پیش بینی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد
  • پیش بینی بارش باران و‌کاهش محسوس دما در استان البرز
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • پیش‌بینی وزش باد و خیزش گرد و خاک در کرمان