Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانیان گفت: چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف گیلان با معرفی نفرات برتر بخش برادران به کار خود پایان داد.

«محمدمهدی قربانیان» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: چهل و سومین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن کریم گیلان که از صبح چهارشنبه( 26 شهریور)‌ به مدت دو روز در آستان خواهر امام رشت آغاز  شده بود با معرفی نفرات برتر بخش برادران به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: در رشته حفظ 5 جزء «ناصر اسکافی» از بندرانزلی و در رشته حفظ 10 جزء «اسماعیل حسن پور» از لاهیجان رتبه برتر را کسب کردند.

 

وی در ادامه گفت: در رشته حفظ 20 جزء «رضا جانی پور» از لاهیجان اول و  «محمدهادی مجدپور» از بندرانزلی دوم شدند.

 

قربانیان خاطرنشان ساخت: در رشته حفظ کل «امیدرضا رحیمی» از رشت و «سید مهدی انقیا» از بندرانزلی اول و دوم شدند.

 

وی اظهار کرد: در رشته قرائت ترتیل «مهدی عبرتی» و «محمدحسین ایزدی» از رشت و «ابوالفضل زیبایی» از لاهیجان رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

 

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: در رشته اذان «اکبر زراعتی» از لنگرود، «حسین یزدانی»‌ از رشت و «یعقوب صفایی» از شفت اول تا سوم شدند.

 

وی اظهار داشت: در رشته قرائت تحقیق «ابراهیم تبسم چهره» از آستانه اشرفیه، «محمد صدفی و فرزاد غلامزاده» از رشت رتبه‌های اول را سوم را کسب کردند.

 

قربانیان گفت: نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری مسابقات قرآنی که در نیمه اول آبان ماه، به‌صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات قران مسابقات قرآنی اوقاف گیلان اوقاف گیلان رشته حفظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی