Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@07:03:07 GMT

قتل برادر با شلیک 5 گلوله

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۲۶۹۶

آفتاب‌‌نیوز :

مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند. پسر جوان با شلیک 5 گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان تسلیم مرگ شده بود.

به‌دنبال گزارش این جنایت، به دستور بازپرس مصطفی واحدی تحقیقات آغاز شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که محل درگیری در شهرک ولیعصر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین‌ترتیب تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند. در نخستین گام، مأموران به تحقیقات میدانی پرداخته و شاهدان مدعی بودند که عامل این تیراندازی برادر بزرگ مقتول به نام بهنام بوده است.

قتل در نانوایی
در شاخه دیگری از تحقیقات، تیم جنایی به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند.

دوربین‌ها نشان می‌داد که بهنام 35 ساله با چند نفر از دوستانش مقابل مغازه نانوایی در همسایگی‌شان ایستاده بود که ناگهان برادر 45 ساله‌اش با سلاح شکاری به سمت او رفت.

بهنام، با دیدن برادرش که مسلح بود، به مغازه نانوایی پناه برد اما مرد میانسال در تعقیب او وارد مغازه نانوایی شد و پس از شلیک چند گلوله به بهنام فرار کرد.

در ادامه بررسی‌ها، مشخص شد دو برادر در کار خرید و فروش ملک بوده و مدتی قبل پدرشان فوت کرده است. با مرگ پدر ارثیه‌ای که او برای فرزندانش گذاشته بود باعث اختلاف بین آنها و در نتیجه برادرکشی شد.

دستگیری سه ساعت پس از جنایت
با شناسایی هویت متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت بلافاصله راهی محل حادثه شده و مرد جوان را سه ساعت پس از جنایت در خانه اش، دستگیر کردند.

در بازرسی از خانه متهم، اسلحه شکاری که با آن قتل مرتکب شده بود نیز کشف شد.

مرد جوان پس از انتقال به اداره آگاهی منکر جنایت شد و گفت: با برادرم بر سر ارثیه اختلاف داشتم اما من تیراندازی نکردم. متهم درحالی چنین ادعایی دارد که دوربین‌های مداربسته محل حادثه و اظهارات شاهدان تیراندازی به دست وی را تأیید می‌کند.

بدین ترتیب وی به اتهام مباشرت در قتل روانه بازداشتگاه شد همچنین با دستور قضایی قرارشد که قاتل برای بررسی سلامت روانی و تست مواد مخدر و الکل به پزشکی قانونی منتقل شود.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل قتل خانوادگی محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است، ببینید.

کد خبر 849099 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت موبایل

دیگر خبرها

  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • جلوگیری پلیس پاراگوئه از کتک‌زدن داور با گلوله!
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان