Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و بر اساس آخرین ارزیابی انجام گرفته چهار شهرستان این استان در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفتند.

به گفته دکتر جمیل صادقی فر، بر اساس این ارزیابی شهرستان های ایلام، آبدانان، دره‌شهر و ایوان به دلیل روند صعودی تعداد مبتلایان و بستری های کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وضعیت ۲ شهرستان مهران و چرداول را هشدار و نارنجی، شهرستان های دهلران، بدره و سیروان در وضعیت زرد و ۲ شهرستان هلیلان و ملکشاهی را نیز در وضعیت سفید اعلام کرد.

مرز بین‌المللی مهران نیز که پیش از این روزهای یکشنبه و چهارشنبه فعال بود با رایزنی‌های استاندار ایلام و موافقت مقامات عراقی به روال عادی(تمام روزهای کاری هفته) بازگشت.

اعلام سفر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان ایلام در پنجشنبه هفته جاری، سفر رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه، کاهش آمار ولادت، افزایش قیمت نان بعد از ۲ سال و معرفی دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی از دیگر عناوین مهم خبری استان ایلام در هفته گذشته است.

استاندار: مدارس چهار شهرستان ایلام غیرحضوری برگزار می شود

استاندار ایلام گفت: بدلیل قرار گرفتن چهار شهرستان این استان در وضعیت قرمز کرونا، فعالیت آموزشی مدارس این شهرستان ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

استاندار ایلام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام، چهار شهرستان ایلام، آبدانان، دره شهر و ایوان در شرایط قرمز کرونا قرار گرفتند بنابراین مدارس این چهار شهرستان به صورت غیرحضوری به فعالیت خود ادامه می دهند.

چهار شهرستان ایلام در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام گرفته چهار شهرستان این استان در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، دکتر جمیل صادقی فر روز پنجشنبه در کارگروه  مجازی کرونا افزود: بر اساس این ارزیابی شهرستان های ایلام، آبدانان، دره‌شهر و ایوان به دلیل روند صعودی تعداد مبتلایان و بستری های کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

وی وضعیت ۲ شهرستان مهران و چرداول را نیز هشدار و نارنجی عنوان کرد.

معاون رییس جمهوری هفته آینده به ایلام سفر می کند

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، مطالبات بودجه ای مورد بررسی قرار گرفت و قرار است وی هفته آینده به ایلام سفر کند.

 علی اکبر بسطامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دیدار با محمدباقر نوبخت، برنامه ها و مقدمات سفر به ایلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت همچنین در خصوص پیگیری مذاکرات دیدار قبلی و مقدمات سفر به استان بحث و گفت و گو شد.

۷۰ تا ۸۰ هزار پروژه عمرانی در کشور در حال اجراست

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بین ۷۰ تا ۸۰ هزار پروژه عمرانی در سطح کشور در حال اجراست.

سعید جغتایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان دهلران در جمع خبرنگاران افزود: تعداد طرح های عمرانی در حال اجرا در کشور زیاد است بنابراین از آبان ماه سال گذشته دولت تصمیم گرفت برای سال جاری طرح هایی که قابل اتمام است را اولویت بندی و  در لایحه سال ۹۹ و سپس در قانون و اجرای بودجه آنها را با اعتباراتی که پیش بینی می شود و اختصاص می دهد، تکمیل کرده و به بهره برداری برساند.

طرح های نیمه تمام برای تکمیل به سازمان برنامه و بودجه معرفی می شوند

استاندار ایلام با اشاره به سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام در پنجشنبه هفته آینده، گفت: معرفی و بازدید طرح های نیمه تمامی که تا پایان سال مالی جاری تکمیل می شوند برای تصویب و تزریق اعتبار در برنامه کاری وی گنجانده شده است.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در دیدار رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور به استان ایلام اظهار داشت: این پروژه های انتخابی در صورت تامین اعتبار تا قبل از پایان کار دولت تدبیر و امید به بهره برداری خواهند رسید.

رعایت فاصله یک‌متری در کلاس‌های درس الزامی است

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: مدارس باید فاصله‌گذاری اجتماعی حداقل یک‌متری دانش‌آموزان در کلاس‌های درس را رعایت کنند.

 حجت الاسلام محسن کلانتری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چنانچه مدارس با جمعیت دانش آموزی زیاد مواجه هستند باید با گروه بندی دانش آموزان به تعداد کمتر و برگزاری کلاس در چند نوبت زمینه فاصله گذاری اجتماعی استاندارد دانش آموزان را فراهم‌ کنند.

وی ادامه داد: چنانچه اولیای مدارس خلاف این مساله عمل کنند بازرسان آموزش و پرورش طبق قوانین با آنها برخور خواهند کرد.

فاصله زمانی لازم برای ضدعفونی مدارس دوشیفته ایلام در نظر گرفته شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۲ ساعت فاصله زمانی برای ضدعفونی و گندزدایی مدارس دوشیفته این استان تا شروع فعالیت شیفت دوم در نظر گرفته شده است.

امیر مهردادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کار ضدعفونی مدارس به صورت روزانه و پس از هر نوبت حضور دانش‌آموزان انجام می‌شود.

مدیرکل گمرک ایلام: مرز مهران در تمامی روزهای هفته فعال است

مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: مرز بین‌المللی مهران که پیش از این روزهای یکشنبه و چهارشنبه فعال بود با رایزنی‌های استاندار ایلام و موافقت مقامات عراقی به روال عادی(تمام روزهای کاری هفته) بازگشت.

روح الله غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این با موافقت طرف عراقی، این مرز فعالیت خود را از دو روز در هفته به چهار روز افزایش داده بود که از این هفته فعالیت تجاری در این مرز در تمام روزهای هفته برای صادرات کالاها شاهد خواهیم بود.

فعالیت تجاری مرز مهران در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: فعالیت تجاری مرز مهران به منظور تسهیل صادرات و تردد کامیون‌های عراقی در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستم‌زاد روز چهارشنبه در نشست ویدئوکنفرانس مسوولان وزارت کشور در خصوص بررسی مسایل و مشکلات مرز مهران از فعالیت شبانه‌روزی مرز بین‌المللی مهران خبر داد و افزود: هیچ وقفه‌ای در طول شبانه‌روز برای فعالیت در این مرز وجود ندارد و تا زمانی که بار و کالا وجود داشته باشد گمرک به فعالیت خود ادامه می دهد.

استاندار ایلام: یکسال آخر دولت، زمان پاسخگویی به نیازهای اصلی مردم است

استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران و فرمانداران در سال پایانی دولت باید از تغییر پرهیز و تمام تلاش خود را صرف پاسخگویی به نیازهای اساسی مردم کنند.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی‌دشتکی شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ایلام گفت: در اوایل دولت یازدهم و دوازدهم تغییرات لازم صورت گرفت و تداوم این تغییرات در فرصت کم یک سال آخر دولت به صلاح نیست بلکه باید با تاکید بر ثبات مدیریتی باعث بالا بردن انگیزه برای کار و تلاش مضاعف در مدیران باشیم.

استاندار: سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی توسعه ایلام را شتاب بخشید

استاندار ایلام با اشاره به عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی گفت: در ۳۲ ماه گذشته تاکنون حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف این استان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از دستگاه های برتر استانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: با وجود تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی فعالیت های گسترده ای در سال های اخیر برای رشد و توسعه در حوزه های مختلف در ایلام انجام شده است که قطعا تحول بزرگی را در استان ایجاد خواهد کرد.

۹۰۰ میلیارد ریال برای محرومیت زدایی هلیلان و ملکشاهی اختصاص یافت

استاندار ایلام گفت: علاوه بر بودجه های مصوب استانی، ملی و تسهیلات ارزان قیمت جهت اشتغال و تولید در شهرستان های ملکشاهی و هلیلان ۹۰۰ میلیارد ریال نیز از طرف بنیاد مستعضفان، بنیاد علوی و معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری برای محرومیت زدایی این شهرستان ها اختصاص یافته است.

قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه دوشنبه در نشست محرومیت زدایی شهرستان های هلیلان و ملکشاهی اظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی این شهرستان ها سازمان هایی نظیر بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و معاونت محترم مناطق محروم ریاست جمهوری اهتمام لازم داشته اند و این روند باید در استان استمرار یابد.

هزار تن قیر برای آسفالت راه‌های ایلام اختصاص یافت

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: هزار تن سهمیه قیر پس از پیگیری‌های مستمر برای توسعه، ترمیم و آسفالت مواصلاتی استان اختصاص یافت.

علی‌اکبر بسطامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مهمترین خواسته‌های مردم در حوزه زیرساخت، پیگیری رفع مشکلات مسیرهای مواصلاتی مخصوصا راه‌های روستایی است که به دلیل کمبود قیر با کندی و تاخیر انجام می‌گیرد.

استاندار: مهاجرت از عوامل اصلی کاهش جمعیت در ایلام است

استاندار ایلام یکی از مهمترین عوامل کم بودن جمعیت در این استان را پدیده مهاجرت عنوان کرد و گفت: باید علل و عوامل این پدیده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست شورای راهبردی جمعیت استان ایلام اظهار داشت: اگر شغل، درآمد و معیشت افراد تامین شود علاوه بر اینکه روند مهاجرت معکوس می شود وضعیت فرزندپروری نیز در استان افزایش می یابد و این می تواند عاملی در متعادل کردن جمعیت استان باشد.

آمار ولادت در ایلام ۱۴.۳ درصد کاهش یافت

مدیرکل ثبت احوال ایلام گفت: آمار ولادت در این استان از ۹ هزار و ۹۹۸ نفر در سال ۹۸ به هشت هزار و ۵۶۶ نفر در سال ۹۷ معادل ۱۴.۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدعلی تقوی روز دوشنبه در نشست شورای راهبردی جمعیت استان ایلام اظهار داشت: نرخ ولادت در پنج ماهه امسال نیز هشت درصد کاهش یافته و از سه هزار و ۵۴۴ ولادت در مدت مشابه سال ۹۸ به سه هزار و ۲۴۴ ولادت رسیده است.

دستگاه‌های اجرایی برتر ایلام در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

۱۴ دستگاه های اجرایی برتر در بیست و سومین جشنواره استانی شهید رجایی و با حضور استاندار ایلام تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، بیست و سومین جشنواره شهید رجایی روز چهارشنبه با حضور استاندار ایلام و مسوولان استان در سالن شهید رجایی استانداری برگزار و براساس ارزیابی عملکرد در سال ۹۹، از دستگاه های اجرایی به عنوان حوزه‌های برتر تجلیل بعمل آمد.

۴۰۸ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده سیروان در حال ساخت است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام از احداث ۴۲۱ واحد در مناطق سیل‌زده شهرستان سیروان خبر داد و گفت: تاکنون کار ساخت و ساز ۴۰۸ واحد از این تعداد با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست.

حبیب‌الله محبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای احداث این واحدها ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات مصوب شد که از این میزان تاکنون ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

اورژانس هوایی در ایلام راه‌اندازی شد

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از راه اندازی اورژانس هوایی در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در این فرودگاه خبر داد.

محمدجواد یگانه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اورژانس هوایی توسط شرکت هواپیمایی پویا در راستای ارائه خدمات به هموطنان آسیب دیده و بیماران بدحال که نیاز به مراقبت ویژه و انتقال سریع دارند راه اندازی شده است.

قیمت نان در ایلام بعد از ۲ سال افزایش یافت

رییس اتحادیه صنف نانوایان گفت: قیمت نان در این استان ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است و این نرخ جدید از امروز شنبه ۲۲ شهریورماه در نانوایی‌ها اعمال می‌شود.

صادق پژوهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افزایش قیمت برای نانوایان نیمه یارانه‌ای ۲۵ درصد و برای نانوایان یارانه‌ای بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: افزایش نرخ نان در واحدهای نانوایی استان ایلام بعد از ۲ سال صورت گرفته است و اسفند ۱۳۹۷ آخرین افزایش نرخ نان در استان اعمال شد در حالیکه تمام کشور سال گذشته افزایش قیمت داشتند.

آغاز فعالیت پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام گفت: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار در مجموعه الغدیر ایلام فعالیت خود را آغاز کرده است.

ایوب جعفریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پیست شامل پیست های موتورسواری، موتور ریس و استریت همچنین پیست موتور کراس و پیست آفرود است.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی تعطیلی مدارس دولت تدبیر و امید محمدباقر نوبخت اخبارنامه جشنواره شهید رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی تعطیلی مدارس دولت تدبیر و امید محمدباقر نوبخت جشنواره شهید رجایی ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی تعطیلی مدارس دولت تدبیر و امید محمدباقر نوبخت جشنواره شهید رجایی اخبار کنکور سازمان برنامه و بودجه قاسم سلیمانی دشتکی جشنواره شهید رجایی دستگاه های اجرایی کرونا قرار گرفتند استان ایلام گفت استاندار ایلام گزارش ایرنا روز پنجشنبه محرومیت زدایی وضعیت قرمز چهار شهرستان روز چهارشنبه اختصاص یافت دانش آموزان شهرستان ها فعالیت خود مرز مهران روز شنبه بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آن‌ها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ما اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • وضعیت سد دز استان خوزستان عادی است
  • وضعیت سد دز عادی است
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد