Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:45:34 GMT

رژه هفته دفاع مقدس برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۲۸۹۲

رژه هفته دفاع مقدس برگزار نمی‌شود

ایسنا/البرز فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: با توجه به ضرورت جلوگیری از تجمعات، امسال رژه هفته دفاع مقدس برگزار نمی‌شود.

سردار سید یوسف مولایی روز شنبه ۲۹ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  برنامه های استانی هفته دفاع مقدس از ۲۲ تا ۲۹ شهریور ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، در اجرای برنامه‌های استانی هفته دفاع مقدس محوریت با فضای مجازی بود و کمتر برنامه‌هایی که نیاز به تجمع و حضور مردم در کنار هم داشت، اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مهمترین اهداف برنامه‌های برگزار شده،  افزود:  تبیین و انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت به مردم به ویژه نسل جوان از مهمترین اهداف این برنامه‌های بوده است.

سردار مولایی تاکید کرد: در تقویم ملی هم ۳۱ شهریور به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده که دو برنامه استانی و ۳۰۰ برنامه شهرستانی برای آن تدارک دیده شده است.

وی در پاسخ به اینکه امسال رژه آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود یا خیر گفت:  با توجه به ضرورت جلوگیری از تجمعات امسال این رژه برگزار نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: سی و یکم شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور ویدئو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب قدردانی و تجلیل می‌شود و از بیانات و رهنمودهای ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس سردار مولایی سپاه امام حسن مجتبی ع هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: اجرای ۲۹ ویژه برنامه فرهنگی در سطح این منطقه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تحت عناوین پرده خوانی اصفهان، تاتر خیابانی، موسیقی سنتی اصفهان، ورزش باستانی، شخصیت پردازی، همگردی یا اردو و آموزش شهروندی َدر حال برگزاری است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به چگونگی رویداد هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، سوم اردیبهشت ماه همزمان با ولادت شیخ بهاالدین محمد بن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی به‌عنوان روز اصفهان نام‌گذاری و از سوم تا نهم اردیبهشت نیز به عنوان هفته نکوداشت اصفهان تعیین شده است.

وی افزود: شهرداری اصفهان نیز برای نکوداشت این هفته برنامه‌هایی را در سطح شهر اصفهان برگزار می‌کند و این منطقه نیز سبک زندگی و معرفی شخصیت‌ها و مشاهیر اصفهان را در برنامه‌های خود دارد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به ۲۹ نوع برنامه هفته فرهنگی اصفهان تصریح کرد: یکی از ویژه برنامه‌های این منطقه که هفت شب بعد از نماز مغرب و عشا در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی اجرا می‌شود، «شهری به وسعت نصف جهان» با آیتم‌های پرده‌خوانی اصفهان، موسیقی سنتی اصفهان و ورزش باستانی است که به معرفی ۴ شخصیت مؤثر اصفهان قدیم نیز پرداخته می‌شود.

محمدحسینی ادامه داد: پرده‌خوانی ویژه شخصیت‌هایی که نام آن‌ها بر روی معابر اصلی این منطقه منظور شده است؛ جابر ابن عبداله انصاری، ابونعیم اصفهانی، میرعماد، شهید شهبازی است.

وی به رویدادهای محله محوری هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۸ پرداخت و بیان داشت: دیگر برنامه‌های رویداد هفته فرهنگی با عناوین مختلف در فرهنگسراها و کانون‌های فرهنگی سطح منطقه با عنوان‌های اصفهان در بهار، نوجوان و مشاهیر، همچنین عالم شهر برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان افزود: هم‌گردی، دیگر برنامه‌ای است که به صورت اردو برگزار می‌گردد و شهروندان می‌توانند در این اردو شرکت نموده و از مراکز مهم اصفهان شامل میدان امام خمینی (ره)، پارک ناژوان، تخت فولاد، حرم حضرت زینبیه (س) و پارک آتشگاه دیدن کنند.

محمدحسینی خاطر نشان کرد: امسال در برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان به آموزش شهروندی نیز پرداخته شده است و علاوه بر آن، کارگاه‌های آموزشی تهیه غذاهای سنتی شهر اصفهان به همراه مسابقه محله گردی مجازی که در فرهنگسرای باران برگزار می‌شود.

وی گفت: همایش پیاده‌روی با عنوان «هم پا با اصفهان» از دیگر برنامه‌های این منطقه در بوستان بهشت، همچنین راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی شهرداری منطقه ۸ از برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است.

کد خبر 748008

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود