Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@21:27:56 GMT

بهره‌برداری زیرگذر باقرشهر تا پایان دی ماه

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۲۹۷۳

بهره‌برداری زیرگذر باقرشهر تا پایان دی ماه

به گزارش همشهری آنلاین، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح مسائل مورد بررسی در دیدار اخیر با اعضای مجمع نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که با حضور فرماندار شهرری برگزار شده است، گفت: در جلسه با مجمع نمایندگان تهران بر تلاش برای تحقق وعده بهره‌برداری زیرگذر باقرشهر تا پایان دی ماه امسال تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر غرب به شرق و ۲ دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است و بهره‌برداری از آن علاوه بر تسهیل ترافیک معابر برون شهری، باعث کاهش مشکلات ترافیکی شهروندان ساکن در محدوده باقرشهر خواهد شد. 

فاز نخست پروژه تقاطع سه راه باقرشهر که یک تقاطع غیرهمسطح نزدیک بهشت زهرا(س) است ۲۱ اسفند ۹۷ با حضور پیروز حناچی شهردار تهران به بهره‌برداری رسید. آنچه در قالب فاز نخست پروژه به بهره‌برداری رسید، شامل پل روگذر جنوب به غرب و پل کندروی شمال به جنوب تقاطع (سقف زیرگذر) بود. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین درباره محور دیگر مورد توجه نمایندگان مردم تهران در مجلس درباره پروژه‌های تهران، گفت: درباره اجرای مشارکتی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب هم تبادل نظر شد که نظر نمایندگان بر این بود که این پروژه از حالت مشارکتی خارج شود و شهرداری با تخصیص بودجه، آن را اجرا کند. در این جلسه به نمایندگان قول دادیم تا در آذر ماه و در فصل بودجه‌ریزی، برای ساخت این پروژه غیرهم‌سطح در سال ۱۴۰۰ درخواست بودجه کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پیشنهاد نمایندگان برای ایجاد یک دسترسی موقت از خروجی اتوبان خلیج فارس جهت حل مقطعی مشکل شهروندان در این منطقه، اظهار کرد: پیشنهاد ایجاد دسترسی موقت به لحاظ عدم تداخل با اجرای پروژه اصلی و همچنین رعایت ایمنی شهروندان، با همکاری فرمانداری شهرری بررسی می‌شود.

کد خبر 550408 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهرداری تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی شهرداری تهران عمرانی شهرداری تهران بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علیرضا ابویی با بیان این که بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد و یکی از بزرگترین بوستان‌ها در سطح منطقه دو شهرداری است، اظهار داشت: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوریکه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است.
ابویی با اشاره به اینکه این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، اظهار امیدواری کرد: انشاالله در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت‌های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و افزود: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست‌های دوچرخه سواری در سطح بوستان‌های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش‌های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه‌ای شده است.
وی با بیان این که بوستان بزرگ شهر یکی از محل‌های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق‌هایی در سطح زیربنای ۲۰۰۰ مترمربع احداث شده است به طوریکه در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق‌ها بودیم.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد در ادامه با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: انشاالله در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم.
علیرضا ابویی سرجمع هزینه‌های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را، بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال