Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مدیرکل طرح توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز فرصت مجدد برای انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه از امروز ۲۹ شهریور ماه خبر داد.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، ایمان عطارزاده اظهار داشت: فرصت مجدد انتخاب واحد (نوبت دوم) دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه آموزشیار به آدرس edu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iau.ac.ir از امروز شنبه ۲۹ شهریورماه آغاز می شود و تا روز یکشنبه ۶ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در راستای رفاه حال دانشجویان و تسهیل در امور آموزشی، فرصت دیگری برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده تا نسبت به انتخاب واحد در نیمسال تحصیلی جاری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی سال ۹۹

مدیرکل طرح توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور باید با توجه به جدول زمان بندی ثبت نام و انتخاب واحد ترم مهرماه ۹۹ به سامانه آموزشیار (سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی) مراجعه کنند.

عطارزاده خاطرنشان کرد: دانشجویان تنها با پرداخت شهریه ثابت می توانند نسبت به انتخاب واحد و ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند. برنامه زمان بندی حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به زودی اعلام خواهد شد.

کلاس های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز ۲۹ شهریور ماه آغاز شد. مرحله اول انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه از روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه آغاز شد که تا ۲۸ شهریور ماه ادامه داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه دانشگاه آزاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه دانشگاه آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب واحد شهریور ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در دیدار حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تبریک انتصاب وی اظهار کرد: تغییرات و تحولات در زندگی ما نه‌تنها فرصت‌های جدید را به دست می‌آورند، بلکه به ما امکان رشد، یادگیری و تجربه‌ جدید را‌ می‌دهد.

وی اضافه کرد: هر تغییری می‌تواند به ما ارزش‌های جدیدی آموزش دهد و ما را به سمت بهبود و پیشرفت هدایت کند و باید آن را به‌عنوان فرصت‌هایی برای رشد و توسعه دیده و از این تجربه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: همواره ارتباطات تنگاتنگ و مثبتی را با دانشگاه آزاد داریم و به‌عنوان یک مدرس دانشگاه از نزدیک شاهد حرکت رو به پیشرفت دانشگاه در تمامی ابعاد فرهنگی و علمی‌ هستم.

تقی‌پور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان خود را در جنبه‌های مختلف علمی و فرهنگی ازجمله دانشکده حقوق، کشاورزی و داروسازی به‌عنوان یک نشان کشوری شاخص کرده که این دستاورد ارزشمند به همت استادان و دانشجویان به دست آمده است.

وی با اشاره به صحبت‌های کارآفرینی و اقتصادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: دانشگاه‌ها نقش محوری در تحقق اهداف اقتصادی دارند و به‌عنوان مرکزی برای تولید دانش، تحقیقات علمی، و انتقال این دانش به جامعه عمل می‌کند و این فرآیند می‌تواند به توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و اهداف مقدس نظام اسلامی کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید