Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که اقدامات لازم برای تولید مسکن و تسهیلاتی نظیر صدور پروانه نظام مهندسی و مجوزهای ساخت وساز و.. دیده نشده و حمایت لازم از خانه سازی بیشتر صورت نگیرد مشکل کمبود مسکن در کشور حل نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات اخیر مجلس با موضوع مسکن اظهار داشت: تا زمانی که اقدامات لازم برای تولید مسکن و تسهیلاتی نظیر صدور پروانه نظام مهندسی و مجوزهای ساخت وساز و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. دیده نشده و حمایت لازم از خانه سازی بیشتر صورت نگیرد مشکل کمبود مسکن در کشور حل نخواهد شد.

وی افزود: باید بکوشیم مسکن به کالای سرمایه‌ای در کشورمان تبدیل نشود که برای این کار از  ظرفیت مالیات بر خانه‌های خالی، مالیات بر معاملات مکرر، مالیات بر عایدی مسکن  و مالیات بر زمین‌های بایر در طرح جهش تولید و تامین مسکن استفاده شده است.

نائب رئیس مجلس گفت: با توجه به اینکه دو فوریت طرح جهش تولید و تامین مسکن از سوی نمایندگان مجلس مورد موافقت قرار گرفته طبق قانون باید در کمیسیون عمران کارهای دقیقی درباره جزییات طرح جهش تولید و تامین مسکن انجام شود به همین دلیل پیشنهادات جدید نمایندگان را در این باره بررسی خواهیم کرد.

نیکزاد افزود: اگر این موضوع تبدیل به قانون شود می‌تواند در کنار اقدامات قبلی و استفاده از ظرفیت مالیات بر خانه و زمین به مانند همه کشورهای جهان از پتانسیل بازدارنده این موضوع استفاده کرده و مانع از احتکار مسکن شویم. 

 

 

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید رضایی فر در نشست هماهنگی عملیاتی کردن پذیرش اساتید و دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین گفت: سازمان امور دانشجویان طبق روال گذشته این دانشجویان را که متقاضی تحصیل در ایران هستند می‌تواند بورسیه کند و پشتیبانی‌های لازم مانند امور کنسولی و رفاهی از آنان مانند سایر دانشجویان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: این اقدام وزارت علوم در راستای حمایت از آزادی و صلح در مقابله با ظلم و ستم بوده و یک اقدام در پشتیبانی از آزادی‌های مرسوم دانشگاهی است.

رضایی‌فر افزود: این پیشنهاد ایران مبتنی بر تجربه موجود در ایران در پذیرش و تحصیل دانشجویان بین المللی از ۹۴ کشور جهان صورت گرفته است و دانشگاه‌های ما در کیفیت بالایی از علم و فناوری بر اساس شاخص‌های رتبه بندی جهانی هستند.

رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم گفت: این شکل از مقابله با دانشجویان در کشور‌های آمریکایی و اروپایی برای اولین بار در تاریخ این کشور‌های مدعی آزادی بیان صورت می‌گیرد.

رضایی فر گفت: اگر چه دولت‌های غربی و امریکا می‌کوشند با تاکید بر فرا روایت‌های جعلی تاریخی و ضد یهودی خواندن تظاهرات دانشجویی از اعتبار آن بکاهند و افکار عمومی را منحرف کنند، ولی تاریخ نشان داده است اینگونه برچسب زدن‌ها خیلی زود رنگ می‌بازد و اصالت و حقیقت راه خود را به نیکی طی خواهد کرد.

گفتتی است؛ در نشست هماهنگی حمایت از دانشجویان حامی مردم غزه، روسای دانشگاه‌های برتر کشور و مدیرکل دانشجویان بین المللی سازمان امور دانشجویان حضور داشتند و ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی خصوصا در فجایع غزه و نیز اقدامات تروریستی این رژیم و همچنین محکومیت برخورد با اساتید و دانشجویان در محیط دانشگاهی، و با حمایت از اقدامات مقابله جویانه و بازدارنده در برابر این رژیم کودک کش، تصمیماتی در نحوه پذیرش و همکاری با دانشجویان و اساتید آزادی خواه اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند