Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@20:35:00 GMT

موج سوم کرونا مانع برگزاری لیگ کشتی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۶۱۴

موج سوم کرونا مانع برگزاری لیگ کشتی می‌شود؟

همزمان با شیوع موج سوم کرونا، این سوال پیش می‌آید که آیا این وضعیت می‌تواند مانعی برای آغاز لیگ برتر کشتی باشد که در هفته‌های گذشته مجوز برگزاری اردوی تیم ملی و لیگ را گرفته است؟ - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های گذشته ابتدا ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش با توجه به محتمل بودن برگزاری مسابقات جهانی 2020 صربستان، مجوز تشکیل اردوی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی را صادر کرد و سپس فدراسیون کشتی توانست مجوز برگزاری لیگ برتر را از وزارت بهداشت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه از سوی وزارت بهداشت دستورالعمل 19 صفحه‌ای در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفته تا به باشگاه ها ابلاغ شود و با اجرای آن بشود لیگ را در شرایط بهداشتی برگزار کرد.

سازمان لیگ اعلام کرده که لیگ برتر آزاد و فرنگی از هشتم مهر ماه آغاز خواهد شد و در این بین، در حالیکه کشور با اوج گیری مجدد شیوع کرونا و به نوعی موج سوم این بیماری مواجه است، این سوال پیش می‌آید که آیا این مسئله در آغاز لیگ برتر کشتی تاثیرگذار است؟

پس از IOC؛ اتحادیه جهانی کشتی هم با محرومیت ایران مخالفت کرد

 عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ در این باره به تسنیم گفت: ما مجوز برگزاری را گرفته‌ایم و این مسائل دیگر تاثیری در کار ندارد، چون اینطور که پیداست این بیماری تا کشف واکسن و واکسینه شدن همه مردم دنیا با ماست، ضمن اینکه چه با موج سوم مواجه می‌شدیم و چه نمی‌شدیم، مسابقات‌مان را طبق پروتکل تعیین شده از سوی وزارت بهداشت برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی لیگ برتر موج سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان

میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی صنفی به شناسه یکتا برای صنف خرازان تهران در مسجد سیدعزیزالله واقع در بازار بزرگ تهران برگزار شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عبدالله اسفندیاری رییس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: براساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا 25 اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.

وی افزود: الکترونیکی شدن مجوزها یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با آن دسته از افرادی است که غیرقانونی و زیرزمینی فعالیت اقتصادی انجام می دهند.

اسفندیاری ادامه داد:  در حال حاضر یکی از چالش هایی که فعالان صنفی دارای مجوز با آن مواجه هستند این است که باید با واحدهای صنفی فاقد مجوز در شرایط نابرابر رقابت کنند.

این مسئول صنفی تاکید کرد: الکترونیکی شدن مجوزها و منوط شدن ارائه خدمات به تبدیل مجوزها می تواند منجر به شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز شده و از ادامه فعالیت آنها به دلیل قطع شدن خدمات دولتی جلوگیری کند. 

اسفندیاری تصریح کرد: تبدیل مجوزهای الکترونیکی اقدامی در راستای اجرای قانون تسهیل و گامی در راستای تحقق دولت الکترونیک است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تعهد ارزی مانع صادرات صنایع کنسرو
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳