Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از توزیع ۲۰۰ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان تاکسی در سال گذشته خبر داد و افزود: برای سال جاری نیز پیگیر هستیم که بتوانیم عرضه لاستیک با نرخ مصوب دولتی برای رانندگان تاکسی را داشته باشیم.

مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح آخرین تسهیلات اعطایی به رانندگان تاکسی گفت: در حوزه کمک های حمایتی به رانندگان تاکسی در چند بخش ورود پیدا کردیم؛ نخست در بخش معیشتی بود که با بانک قرض الحسنه مهر ایران و یکی از فروشگاه های زنجیره ای هماهنگ شد و رانندگان با تشکیل پرونده می توانند خرید کنند و مبلغ آن را به صورت اقساط پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی دیگر از حوزه هایی که در جهت کمک به رانندگان تاکسی ورود پیدا کردیم بیمه شخصثالث بود که همانند فرآیند خرید امکان اخذ بیمه شخص ثالث برای آنها فراهم شد.

وی ادامه داد: در بحث لاستیک نیز سال گذشته ۲۰۰ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان تاکسی با نرخ مصوب دولتی توزیع شد و امسال نیز مجددا از شرکت تولید کننده خواستیم که نسبت به توزیع لاستیک میان رانندگان تاکسی اقدام شود. البته با توجه به اینکه شرکت ها در تولید مشکل دارند هنوز این امر برای سال جاری اجرایی نشده اما پیگیر هستیم.

وی تاکید کرد: در حوزه تامین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی هم افرادی که به سامانه اتحادیه تاکسیرانی مراجعه کنند در قسمت خدمات خودرویی قطعاتی از خودرو وجود دارد که با تعدادی از تولیدکنندگان صحبت شده تا عرضه آنها انجام شود؛ این قطعات با گارانتی و ارزان تر از نرخ بازار به رانندگان تاکسی عرضه می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور وزارت كشور تاکسی پلاستيك کمک معیشتی رانندگان تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مظلومی در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی کرد و افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین کند.

او گفت: برنامه ابلاغی پارسال، تامین، تدارک و توزیع ۱۱۸ هزار و ۵۲۵ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بود که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم اجرا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از سامانه معتبر دولتی
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج