Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:26:51 GMT

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لامرد تشریح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۸۰۳

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لامرد تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرنگ سید محمود جعفری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۲۱۰ برنامه فرهنگی توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

وی گفت: به یمن هفته دفاع مقدس و با کمک خیرین تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد به آغوش خانواده‌هایشان باز می‌گردند و همچنان کمک‌های مومنانه نیز در قالب بسته‌های همکلاسی مهربان به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: همزمان با سراسر کشور بسیجیان و رزمندگان شهرستان لامرد نیز در روز ۳۱ شهریور ماه با حضور در مصلای نماز جمعه به صورت مستقیم فرمایشات مقام معظم رهبری را گوش خواهند داد و همزمان از بسیجیان برتر تجلیل می‌شود.

سرهنگ جعفری افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت ۴۰ نماهنگ یک دقیقه‌ای در خصوص حفظ ارزشهای دفاع مقدس ساخته اند که در فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با تجلیل از شهدای مدافع حرم گفت: نمایشگاه عکس شهدای مدافع حرم با محوریت شهید ریاضی پور و شهید طالبی در لامرد برگزار می‌شود که از همه بسیجیان و هنرمندان در این نمایشگاه دعوت می‌کنیم.

جعفری گفت: بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت لامرد، اشکنان، علامرودشت و چاهورز برنامه‌های فرهنگی خوبی از جمله غبارروبی گلزار مطهر شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پیش بینی کرده اند که امیدواریم مورد توجه مردم قرار گیرد.

سرهنگ جعفری همچنین از لغو رژه هر ساله بسیجیان به خاطر کرونا خبر داد و گفت: امسال با استفاده از خودروهای مردمی و امکانات ادارات، رژه خودرویی خواهیم داشت.

کد خبر 5027281

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمود جعفری سپاه فجر فارس هفته دفاع مقدس ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر هفته دفاع مقدس آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان زلزله محرم 99 هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • انسان در سایه آگاهی و دانش به تقرب الهی می‌رسد
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد