Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:53:23 GMT

شفیعی: می خواستم به هند بروم، اما شاید بمانم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۸۵۹

شفیعی: می خواستم به هند بروم، اما شاید بمانم

خالد شفیعی که از لیگ فوتبال هند پیشنهاد خوبی دریافت کرده، احتمالا یک فصل دیگر هم در لیگ ایران بازی خواهد کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع سابق تیم های تراکتور، ذوب آهن و سپاهان که فصل گذشته هم در سایپا بازی می کرد، قصد داشت برای ادامه فوتبال خود به هند منتقل شود، اما ممکن است با توجه به اولویت های ناگهانی فصل نقل و انتقالات در ایران بماند و در یکی از تیم های سابق خود بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


شفیعی در این باره گفت: هنوز به تصمیم قطعی برای اینکه ایران را ترک کنم یا در ایران بمانم، نرسیدم؛ اما شاید مذاکراتم به سمتی پیش برود که یک سال دیگر در لیگ ایران بازی کنم. البته بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا هم برای من انگیزه مهمی است. 


از صحبت های خالد شفیعی که سابقه بازی کردن در لیگ کره جنوبی را هم دارد، می توان دریافت که او با وجود داشتن پیشنهاد مناسب از لیگ هند، قصد دارد یک فصل دیگر در لیگ برتر فوتبال ایران بازی کند؛ اگرچه هنوز مقصدش را مشخص نکرده است.

سایپا خالد شفیعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا خالد شفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان

پیکر مرتضی شفیعی (رهبر و بنیانگذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان)با حضور مردم هنردوست اصفهان،  تشییع و در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به خاک سپرده شد.


مرتضی شفیعی در سن ۴۰ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کبد در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز درگذشت.


این هنرمند اصفهانی سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو را داشت.


مرحوم شفیعی، ارکستر ملی اصفهان را در سال ۸۳ راه‌اندازی کرد و در سال ۹۱ رتبه نخست جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.


شفیعی نوازندگی را نزد استادانی، چون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی‌رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • حقایقی درباره خوابیدن که شاید نمی‌دانید (فیلم)
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران