Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@16:49:50 GMT

علی انصاریان و فریبا متخصص در فیلمی جدید

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۹۶۹

علی انصاریان و فریبا متخصص در فیلمی جدید

   .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علی انصاریان فریبا متخصص پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه رسالت برگزاری نمایشگاه‌ها برای رونق اقتصاد، تسهیل‌گری، شبکه‌سازی و شتاب‌دهندگی است، گفت: با توجه به اهمیت حضور نمایشگاه‌ها، مسئله رویدادها، یعنی نشست‌های B to B یا ارتباطی که ذی‌نفعان با یکدیگر برقرار می‌کنند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

احمدرضا طحانیان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دوره‌ای که نمایشگاه تنها برای عرضه و نمایش برگزار می‌شد به پایان رسیده است و در حال حاضر به‌عنوان پل ارتباطی بین تولیدکننده و بازار است.

وی با بیان اینکه رسالت برگزاری نمایشگاه‌ها برای رونق اقتصاد، تسهیل‌گری، شبکه‌سازی و شتاب‌دهندگی است، افزود: با توجه به اهمیت حضور نمایشگاه‌ها، مسئله رویدادها، یعنی نشست‌های B to B ( مخفف Business-to-Business یکی مدل‌های کسب‌وکار است که به آن مدل تجارت به تجارت نیز گفته می‌شود) یا ارتباطی که ذی‌نفعان با یکدیگر برقرار می‌کنند، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: نمایشگاه‌های تخصصی همچون نمایشگاه حمل‌ونقل با هدف گردهمایی اجزای اصلی زنجیره تأمین‌کننده با مخاطبان اصلی و متخصص در زمینه حمل‌ونقل برگزار می‌شود.

طحانیان ضمن ابراز خرسندی برگزاری نمایشگاه‌هایی که مخاطبان متخصص از شهرهای دیگر نیز دارد، ادامه داد: حضور شرکت‌های متخصص در نمایشگاه حمل‌ونقل، نشان دهنده این است که اگر ارتباطات و نشست‌های تخصصی انجام گیرد و کالاهای تولیدی نمایان شود، موازی‌کاری و اضافه‌کاری صورت نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های اصفهانی در کل کشور و حتی در کالاهای صادراتی شایستگی زیادی دارند، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید مختلف اهمیت بسیاری دارد، همچنین موجب می‌شود متخصصان و سرمایه‌گذاران از کلان‌شهرهای دیگر نیز در نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

کد خبر 750113

دیگر خبرها

  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران
  • کدام گیاهان برای مادران باردار مفید هستند؟
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • راهکارهایی برای عقب انداختن یائسگی در طب سنتی + ویدئو
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم
  • چرا برخی زنان باردار مُهر می‌خورند؟
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • بیماری هزار چهره‌ای که همه را گرفتار می‌کند